Coca-Cola eshte brandi me i respektueshem amerikan - Business Magazine Albania

Coca-Cola eshte brandi me i respektueshem amerikan


 

 

New York – Coca-Cola eshte shfaqur si brandi me i respektueshem ne Amerike, sipas anketimit te dyte vjetor mbi 100 brandet me te mira te organizuar nga CoreBrand.

Gjiganti i pijeve te lehta ishte ne vend te pare me rivalin e tij, PepsiCo vitin e kaluar, sipas raportit te Brand Respect. Megjithese Coca-Cola ka dale e para, perseri te dy keto pije, kane rene teper sepse konsumatoret jane bere me koshiente kur behet fjale per shendetin e tyre.

Core Brand radhiti 100 brandet me te mira te cilat kane popullaritetin me te madh dhe me pas mati se sa te favorizuara jane ato.
Brandet, te cilat i plotesojne te dyja keto aspekte, u percaktuan si me te respektueshmet. Ndersa ato me pak te favorizuara si Delta Airlines, u radhiten si me pak te respektueshmet.

IBM, Apple dhe General Electric hyjne ne 10 me te mire per here te pare, sipas CoreBrand, megjithese sygjeron se Apple mund te mos jete pjese e ketij grupi per shume kohe per shkak te perceptimeve lidhur me menaxhimin e kesaj kompanie ne te ardhmen duke marre ne konsiderate vdekjen e ish-themeluesit te saj, Steve Jobs.

tome coca cola bien fria 1 by hro

CoreBrand listoje 10 brandet me te mira amerikane si Coca-Cola, PepsiCo, Hershey, Bayer, Johnson & Johnson, Harley-Davidson, IBM, Apple, Kellogg dhe General Electric.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0