Enald Dragoti, Kontributor
Shumica e blerjeve B2B ndodhin në vende ku softueri i atribuimit nuk mund të gjurmojë: Dark Social.( shoqërinë e errët) Nëse nuk po shpërndani burime për Dark Social, po humbisni një mundësi të madhe për të bërë një ndikim të mundshëm me blerësit tuaj.
Termi “shoqëria e errët” përdoret shpesh nga tregtarët. Por çfarë është shoqëria e errët, si ndikon në markën tuaj dhe si mund ta matni atë? Aplikacionet e mesazheve vazhdojnë të jenë në rritje pa u parë fundi, dhe ato vijnë me një mori mundësish të reja për tregtarët. Çmimi: miliarda përdorues aktivë mujorë, duke përfshirë konsumatorët e lakmuar mijëvjeçarë dhe të gjeneratës Z. Katër aplikacionet më të njohura të mesazheve tashmë kanë më shumë përdorues aktivë mujorë sesa katër rrjetet kryesore sociale. Sipas një vlerësimi të fundit, 12.1% e përdoruesve celularë në SHBA përdorin WhatsApp dhe 56.8% përdorin Facebook Messenger. Përdoruesit mesatarë mujorë të aplikacionit të Messenger në Shtetet e Bashkuara Potenciali i marketingut është i pafund.
Teknologjitë e bazuara në AI po lidhin hendekun midis përdoruesve dhe markave në baza një-për-një, duke ofruar robotë për të porositur pica dhe për të zgjidhur pyetjet e shërbimit ndaj klientit privatisht. Ka shembuj të shkëlqyeshëm se si markat po e përdorin këtë, por epoka e komunikimit me mesazhe vjen me një grup të ri sfidash që tashmë kanë një ndikim në markën tuaj.
Pyetja është: sa i madh është ky ndikim dhe si duhet ta matin markat?
Çfarë është shoqeria e errët?
Shoqeria e errët përshkruan shpërndarjet “të padukshme” që ndodhin përmes kanaleve si mesazherët, por edhe emailet dhe mesazhet me tekst. Nëse shkoni në New York Times tani, zgjidhni ndonjë artikull dhe dërgoni URL-në nëpërmjet Facebook Messenger te një prej miqve tuaj, ju e keni ndarë atë përmes rrjeteve sociale të errëta.
Për ekipin e NYT, kjo ndarje do të shfaqet si “e drejtpërdrejtë”, edhe pse nuk e keni shkruar të gjithë lidhjen në shfletuesin tuaj. Ata nuk do ta dinë se nga e keni marrë artikullin, duke e bërë socialen e errët një formë trafiku referimi që i atribuohet kanalit të gabuar. Termi u krijua nga Alexis Madrigal i The Atlantic në vitin 2012, i cili më pas tha se ne po shohim – dhe po matim – vetëm majën e ajsbergut të përbashkët. Dhe ai kishte të drejtë, natyrisht. Natyra private e këtyre kanaleve e bën pothuajse të pamundur për tregtarët që të zbulojnë lehtësisht se cili është burimi i trafikut. Është e rëndësishme të mos ngatërroni shoqerine e errët me postimet e errëta të Facebook. Nëse jeni një tregtar i mediave sociale dhe nuk keni dëgjuar për postime të errëta, shtoni këtë burim të shkëlqyer në listën tuaj të leximit.
A ngatërrohet Erresira sociale me Metrikat tuaja? Ky është thelbi i çështjes: si i prodhoni numrat për diçka që nuk mund të matet? Statistikat e errëta sociale që citohen në shumë artikuj vijnë në vetëm një burim. Firma e marketingut RhythmOne thotë se më shumë se 80% e të gjitha aksioneve janë “të errëta”. Kjo do të thotë se po i bazoni dollarët tuaj të reklamave vetëm në 20% të asaj që po ndodh në të vërtetë -gje qe eshte një ide e jo e mirë. Por mos e hiqni ende shënuesin e madh të kuq. Më shumë se 80% e të gjitha aksioneve janë ‘të errëta’, që do të thotë se i atribuohen kanalit të gabuar.
|*Sipas të dhënave të RhythmOne, 84% e aksioneve ndodhin përmes social të errët. Nëse 80% duket e lartë, ne jemi në të njëjtën faqe, kështu që le të shohim se çfarë ka tjetër. Për The Atlantic, Madrigal donte të dinte një vlerësim të saktë mbi aksionet e errëta sociale dhe së bashku me firmën e tyre të analitikës në ueb dolën me një mënyrë relativisht të drejtpërdrejtë për të treguar se sa trafik i atribuohej gabimisht “drejtpërdrejt”. Nga të gjithë vizitorët “të drejtpërdrejtë”, ata përjashtuan njerëzit që zbarkuan në faqen kryesore ose në një faqe kategorie, duke lënë në thelb vetëm njerëzit që arrijnë një postim sepse ata e kishin marrë lidhjen nga diku. Duke e kombinuar këtë me të dhënat e tyre të disponueshme të ndarjes, ata arritën te ky grafik, i cili thotë se më shumë se 50% e aksioneve të tyre sociale ndodhin përmes social të errët.
Të dhënat sociale të errëta të Atlantikut Kjo ishte në vitin 2012, kur mesazherët ishin më pak të njohur. Sidoqoftë, mbani në mend se jo të gjitha markat janë The Atlantic dhe mediat priren të marrin shumë më shumë aksione sesa, të themi, një tregtar B2B. Unë jetoj me, “Kurrë mos i besoni një statistike që nuk e keni falsifikuar veten”, kështu që ne bëmë pak kërkimin tonë.
Të dhënat e errëta sociale të Talkwalker Përqindja e trafikut të drejtpërdrejtë të Talkwalker nuk është aq e lartë sa kanë raportuar burimet e tjera, por endet e rëndësishme. Nëse shikojmë trafikun tonë të drejtpërdrejtë në Google Analytics dhe përjashtojmë trafikun në faqen kryesore, faqen e uljes dhe aplikacionin, shohim se 21% e trafikut tonë vjen nga burime të errëta sociale. Pesë për qind iu atribuuan direkt nga Google Analytics, edhe pse faqja e regjistrimit nuk ishte e aksesueshme askund në faqen e internetit.
Kjo do të thotë se nuk është e mundur që këta njerëz të kenë hyrë drejtpërdrejt në faqe dhe analiza jonë nuk ishte plotësisht e saktë. A duhet të shqetësohet marka juaj për Dark Social? Atribuimi social, ose dhënia e kredisë për përpjekjet tuaja sociale, do të rritet vetëm në rëndësi. CMO-të duan të gjurmojnë se ku po shkojnë dollarët e tyre dhe të jenë në gjendje të tregojnë se çfarë përfitojnë nga ato sociale. Ju dëshironi të merrni vendimin më të mirë të mundshëm, ndaj keni nevojë për numra që tregojnë të vërtetën pa turbulluar asgjë.
Por, në vend që ta mendoni si diçka që nuk po e bëni ende mirë, mendoni për të gjithë potencialin e së ardhmes. Shoqeria e errët është padyshim një zonë potenciale për markat, dhe tregtarët duhet të fillojnë ta përdorin atë ku të munden. Pjesa më e madhe e kësaj është të siguroheni që keni akses në të dhënat e duhura. Ju mund të merrni vendime të informuara se ku t’i shpenzoni dollarët tuaj vetëm nëse e dini se çfarë funksionon dhe çfarë jo. Si të matni trafikun shoqerise se errët Krijoni një segment të errët shoqëror në Google Analytics dhe zbuloni se sa përqind e trafikut tuaj i atribuohet burimit të gabuar. Analizoni së bashku të fituara, pronësi dhe paguar, kështu që mund të filloni të optimizoni dhe modifikoni fushatat dhe përmbajtjen për të lëvizur klientët përgjatë rrugëve të tyre të blerjeve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.