Çfarë duhet të dini për Volvo On Demand - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të dini për Volvo On Demand

Volvo On Demand

Pas një zgjerimi të suksesshëm me 250,000 klientë të regjistruar dhe gati një milion udhëtime të përfunduara në Suedi, marka e përbashkët e lëvizshmërisë e lançuar nga Volvo Cars, po bëhet Volvo On Demand. Zhvilluar dhe operuar nga filiali, Volvo Car Mobility, Volvo On Demand vazhdon të zgjerohet për të rimenduar pronësinë e makinave dhe lëvizshmërinë urbane.

Një platformë unike lëvizshmërie, për të zgjeruar aksesin e klientëve në makinat Volvo, është pjesë e një investimi strategjik afatgjatë për të rritur rëndësinë e lëvizshmërisë së përbashkët në Volvo Cars, për të përmbushur qëllimin tonë për të ofruar lëvizshmëri personale, të qëndrueshme dhe të sigurt, dhe ambicien e Volvo për t’u bërë një biznes qarkullues deri në vitin 2040. Volvo On Demand është planifikuar të zgjerohet përtej kufijve të Suedisë me një gamë të gjerë shërbimesh.

Analiza e jashtme tregon se një makinë e përbashkët nga Volvo Car Mobility aktualisht zëvendëson nevojën për deri në nëntë automjete në pronësi private në qytetet suedeze, që sot korrespondon me një reduktim vjetor prej mbi 16 mijë ton emetime CO2. Shërbimi i përbashkët i lëvizshmërisë çliron hapësirën e qytetit, duke ndihmuar klientët për një mënyrë jetese më të qëndrueshme duke kursyer kohë dhe para.

Lexo: Volvo Cars largohet nga Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve

Volvo On Demand do të vazhdojë të fuqizohet nga platforma e lëvizshmërisë pronësore e Volvo Cars e drejtuar nga AI. Në thelb të platformës është modeli i qëllimit dinamik i Volvo Car Mobility, një arkitekturë lider në treg që lejon parashikimin e avancuar të kërkesës dhe optimizimin e ofertës, mbështetur nga teknologjitë e mbështetura nga AI.

“Në Volvo Cars, ne duam të ofrojmë liri të plotë për të lëvizur në një mënyrë personale, të qëndrueshme dhe të sigurt,” thotë Magnus Fredin, Zëvendës President i Lartë i Biznesit Global Online në Volvo Cars. “Strategjia e Volvo Car Mobility për të ardhmen po na ndihmon të përmbushim këtë premtim. Volvo On Demand do të bëjë hyrje të reja në evolucionin e aksesit fleksibël të makinave. Ne jemi të emocionuar që jemi në këtë udhëtim së bashku. Volvo On Demand është në gjendje të arrijë grupet e synuara që nuk duan domosdoshmërisht të kenë një makinë, por kanë nevojë për akses të rastësishëm në një të tillë.

Përdoruesit aktualë të shërbimit M, i lançuar në vitin 2019, do të zbulojnë ndërfaqen e re të përdoruesit dhe një pamje dhe ndjesi të rifreskuar tashmë në shtator 2022. Shërbimi do të funksionojë si zakonisht gjatë këtij tranzicioni.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0