CEO i SoftBank: "AI që është 10,000 herë më inteligjent se njerëzit do të dalë pas 10 vitesh" - Business Magazine Albania

CEO i SoftBank: “AI që është 10,000 herë më inteligjent se njerëzit do të dalë pas 10 vitesh”

CEO i SoftBank: "AI që është 10,000 herë më inteligjent se njerëzit do të dalë pas 10 vitesh"

Inteligjenca artificiale që është 10,000 herë më inteligjente se njerëzit do të jetë këtu pas 10 vitesh, tha CEO i SoftBank, Masayoshi Son, të premten, gjatë një paraqitjeje të rrallë publike ku ai vuri në dyshim qëllimin e tij në jetë. Son paraqiti vizionin e tij për një botë me super inteligjencë artificiale, ose ASI, siç e quajti ai.

CEO-ja fillimisht foli për një term tjetër — inteligjenca artificiale e përgjithshme, ose AGI — që i referohet përgjithësisht AI-së që është më inteligjente se njerëzit. Son tha se kjo teknologji ka të ngjarë të jetë një deri në 10 herë më inteligjente se njerëzit dhe do të arrijë në tre deri pesë vitet e ardhshme, më herët se sa kishte parashikuar. Por nëse AGI nuk është shumë më inteligjente se njerëzit, “atëherë nuk kemi nevojë të ndryshojmë mënyrën e jetesës, nuk kemi nevojë të ndryshojmë strukturën e jetës njerëzore,” tha Son, sipas një përkthimi të drejtpërdrejtë të komenteve të tij në japonisht, të cilat u dhanë gjatë takimit vjetor të aksionarëve të SoftBank.

“Por kur bëhet fjalë për ASI është një histori krejtësisht ndryshe. [Me] ASI, do të shihni një përmirësim të madh.” Son diskutoi se si e ardhmja do të mbajë modele të ndryshme ASI që ndërveprojnë me njëra-tjetrën, si neuronet në trurin e njeriut. Kjo do të çojë në AI që është 10,000 herë më inteligjente se çdo gjeni njerëzor, sipas Son.

Lexo edhe:WBYL e financuar nga RCC, lançon Laboratorin e Politikave Rinore mbi Axhendën e Gjelbër

Aksionet e SoftBank mbyllën me një rënie prej më shumë se 3% në Japoni, pas takimit. Son është themeluesi i SoftBank, i cili u bë i njohur pas një investimi të hershëm dhe fitimprurës në gjigantin kinez të e-commerce Alibaba. Ai e pozicionoi SoftBank si një vizionar teknologjik me lansimin e Vision Fund në 2017, një fond investimi masiv i fokusuar në mbështetjen e firmave teknologjike. Ndërsa disa nga bastet ishin të suksesshme, pati gjithashtu shumë dështime të profilit të lartë, si kompania e ndarjes së zyrave WeWork.Pas postimit të humbjeve financiare rekorde në Vision Fund në 2022, Son tha se SoftBank do të kalonte në modalitetin “mbrojtës” dhe do të ishte më konservative me investimet e saj. Në 2023, Vision Fund postoi një humbje të re rekorde, me Son që pas pak tha se SoftBank tani do të kalonte në “sulm”, sepse ai ishte i emocionuar për mundësitë e investimeve në AI.

Son ka qenë përgjithësisht jashtë vëmendjes publike që atëherë. Ai u kthye në qendër të vëmendjes të premten për të mbajtur një fjalim të mbushur me pyetje ekzistenciale. “Dy vite më parë, unë po plakem, pjesa e mbetur e jetës time është e kufizuar, por nuk kam bërë asgjë ende dhe qava aq shumë,” tha Son, duke sugjeruar se ai ndien se nuk ka arritur asgjë me rëndësi deri më sot. Ai shtoi se tani kishte gjetur misionin e SoftBank, që është “evolucioni i njerëzimit”. Ai gjithashtu tha se kishte zbuluar qëllimin e tij në jetë.

“SoftBank u themelua për çfarë qëllimi? Për çfarë qëllimi u lind Masa Son? Mund të duket e çuditshme, por unë mendoj se u linda për të realizuar ASI. Unë jam super serioz për këtë,” tha Son.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0