Business KEY/ Fatma Haxhialiu zbulon sekretin...është FatmaRrela - Business Magazine Albania

Business KEY/ Fatma Haxhialiu zbulon sekretin…është FatmaRrela

Nga Adelina Onuzi/ Në rubrikën Business Key të kësaj jave, në fokus ishte një emër i njohur për publikun shqiptar, Fatma Haxhialiu, bashkëthemeluese dhe CEO e FatmaRrela, markës së parë shqiptare të dedikuar produkteve për kaçurrela natyrale.

Fatma nuk është thjesht sipërmarrësja për të cilën kemi kuriozitet sot, është gazetarja që u rrit para syve tanë, me shpirtin rebel dhe idealet për të qenë zë për të tjerë. Rrugëtimi i saj nga gazetaria në sipërmarrje është një dëshmi e shpirtit dinamik dhe të vendosur që e karakterizon.

Nga pyetja e përhershme te krijimi i një brand-i

“Është një nga pyetjet që më kanë bërë gjithë jetën: Çfarë ju bën kaçurrelave? Dhe përgjigjja sot është e thjeshtë, FatmaRrela,” tregon Fatma. Markë e lindur nga një nevojë personale, por e zhvilluar me përkushtim profesional, FatmaRrela është sot një simbol i cilësisë premium dhe dashurisë për flokun natyral.

Ndryshe nga narrativa e bukur por shpesh e rreme se “me një brand bëhesh milioner brenda natës”, Fatma rrëfen të vërtetën e sipërmarrjes së saj:
“Është shumë punë, shumë mund, shumë djersë. Por është një punë që e dashuron dhe të jep pavarësi financiare. Nuk kemi luajtur me cilësinë, nuk kemi ndryshuar çmimet edhe pse kaluam periudha të vështira. Suksesi i vërtetë është ai që ofron produkti.”

Sot marketingu shpesh kërkon strategji të mëdha, megjithatë Fatma pranon se pika e fortë dhe njëkohësisht sfidë për brand-in është fakti që identiteti i tij lidhet ngushtë me figurën e saj publike.
“Ky është pasion, është dashuri. Unë jam zemra e marketingut, ndërsa ortakja ime është zemra e biznesit. Kemi krijuar çiftin perfekt.”

Fatma refuzon idenë e “super gruas” që i bën të gjitha. Ajo është e hapur për të pranuar se ndihma është pjesë thelbësore e suksesit të saj.
“Ndryshimi im nga një nënë tjetër që mezi gjen kohë për të lyer flokët është fakti që unë kam ndihmë. Nuk jam më shumë se askush tjetër. Dua të heqim klishetë e suksesit të ekzagjeruar dhe të pranojmë realitetin.”

Megjithë sfidat, Fatma mbetet e palëkundur në idealet që ka pasur që në moshën 15-vjeçare. Për të, çelësi i së ardhmes është të mos ngecësh pas së shkuarës.
“Lërini! Ça iku, iku. Nuk u bë, kalo tek tjetra! Para syve kemi mundësi më të mëdha.”

Synimi i saj është i qartë, FatmaRrela në tregun ndërkombëtar. Por edhe me rritjen, Fatma kërkon që brand-i të ruajë kodin etik, dashurinë dhe frymën e besimit me të cilën u themelua.
“Ne jemi krenarë që jemi kompani shqiptare, me produkte natyrale dhe standarde që nuk kanë asgjë më pak se markat e huaja.”

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0