Bulizmi Online… fenomen në rritje - Business Magazine Albania

Bulizmi Online… fenomen në rritje


Shkruar nga Kostandin Feshti

Bulizmi po shtrihet edhe online, aq sa është bërë edhe temë e disa filmave kinematografikë.

Jo më kot, pasi është realiteti i hidhur i përditshmërisë së sotme.

Sikur të mos mjaftonte bulizmi verbal e fizik nëpër oborret e shkollave dhe rrugët e fshehura të qytetit, vitet e fundit na është bashkuar dhe “bulizmi online”.

Fenomeni ku njerëz, të cilët të kanë inat apo të xhelozojnë, me apo pa arsye, ulen prapa ekranit të kompjuterit apo rehatohen pas celularëve të tyre, e nisin të vjellin vrer kundrejt teje. Qëllimi kryesor është të lënduarit dhe ndrydhja e personalitetit tënd.

Sipas statistikave të ndryshme nga revista prestigjoze si “TIME” apo “HUFFINGTON POST”, vitet e fundit kemi të bëjmë me një rritje të nivelit lidhur me bulizmin online.

Gati 65.8% e të rinjve i kundërpërgjigjen këtij bulizmi, 15.8% të rinj mundohen të evitojnë vajtjen në shkollë dhe 4.5% konfrontohen në një zënkë fizike me personin që po i bulizon. Gjithashtu një studim tjetër i kryer nga faqja “Bullying Statistics” tregon se 92.6% e “bulizmit online” ndodh në rrjetin social “Facebook”, 23.8% ndodh në “Twitter”, 17.7% në “MySpace” dhe së fundmi mbyllet lista me 15.2% e këtij bulizmi me strehë në një nga rrjetet më të mëdha “Instagram”.

Ajo çfarë e përkeqëson edhe më shumë situatën është fakti se vetëm 1 nga 10 adoleshentë u rrëfen prindërve se ka rënë pre apo vazhdon të jetë viktimë e “bulizmit online”.

Pra, kemi të gjitha këto statistika e studime, të cilat na tregojnë se në mbarë botën kemi të bëjmë me një fenomen të sëmurë, ku persona, të kamufluar pas një profili fals përgënjeshtrojnë e tallin persona e individë të tjerë.

Me këto numra e përqindje na parashtrohet fakti se kudo ke ofendime të rënda, email-e kërcënuese, shkrime denigruese, telefonata pa kontakt e numër, të cilat nuk kallëzohen dhe as ndëshkohen.

Por, të gjithë këto faktorë çojnë në rritjen e numrit të vetvrasjeve ndër grupmoshat e reja, çojnë në rritjen e numrit të të rinjve të diagnostikuar me depresion apo “social anxiety” (ankth social), e më pas, në momentin që të gjitha këto ndodhi e fakte na qëndrojnë përpara syve themi: “kaq rëndë qenka situata!”…PO, kaq rëndë është, pasi rrjetet sociale kanë të mirat dhe avantazhet e tyre, por kanë dhe këto anët e errëta, të cilat shoqërohen me pasoja që arrijnë deri në marrjen e jetës së njerëzve. Është studiuar se “vetvrasja” është shkaku i tretë ndërmjet të rinjve, për ata që humbin jetën nga mosha 15 deri në 24 vjeç dhe se 20% e adoleshentëve vuajnë dhe preken nga depresioni, para se ata të hyjnë në fazën e të quajturit “adult”…

Pra, le të rritet kontrolli, le të merren masa, le të shtypet disa herë butoni “report”, pasi ku i dihet, t’i ndoshta je duke shpëtuar një të ri, duke i dhënë mundësinë për të vazhduar jetën, e në të njëjtën kohë je duke i “mbyllur gojën” një “personi pa punë”. Le t’i themi së bashku “STOP” këtij fenomeni, pasi mjaftojnë fenomenet me të cilat ndeshemi në jetën reale, pa qenë nevoja dhe për t’u përballur me ato të jetës virtuale.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0