Blerjet online për produktet ushqimore/ Një industri për t'u eksploruar - Business Magazine Albania

Blerjet online për produktet ushqimore/ Një industri për t’u eksploruar

Të blesh produkte ushqimore në internet ka marrë një vrull të paprecedentë, i shkaktuar në një masë të madhe nga  pandemia globale që solli ndërprerje në zinxhirët e furnizimit dhe ndryshoi sjelljen e konsumatorëve.  Është gjithashtu një industri gjithnjë e më konkurruese.  Për të arritur qëllimet e tyre të rritjes, bizneset dhe shërbimet e dërgesave duhet t’i kushtojnë vëmendje tendencave më të fundit në treg.

Konsumatorët globalë kanë marrë një kthesë të caktuar drejt blerjeve ushqimore në internet që nga fillimi i pandemisë.  45% po blejnë më shumë online për produkte ushqimore në krahasim me nivelet para pandemisë.

Në përgjithësi, e-commerce ka parë kërcimin më të madh të blerësve në vitin 2020, nga 66% në 71%.  Dhe ndërsa tregjet perëndimore mbajnë 64% të xhiros totale të tregtisë elektronike, rritja më e madhe prej 36% vjen nga Evropa Lindore.  Greqia kishte deri tani normën më të madhe të rritjes së tregtisë elektronike në Evropë (77%), ndërsa gjetkë në Evropën Juglindore Maqedonia e Veriut (37%), Shqipëria (33%), Kroacia (32%) dhe Rumania (30%) gjithashtu regjistruan.  shifra mbi mesataren.

Ndërkohë, në Bullgari, dyqanet ushqimore online u rritën me më shumë se 100% pas rritjes së numrit të porosive që nga fillimi i pandemisë, thotë Janet Naidenova nga Shoqata Bullgare e E-commerce.  Në Maqedoninë e Veriut, ku blerjet ushqimore online ishin jashtëzakonisht të vogla, konsumatorët kanë filluar të përdorin supermarketet online për të dorëzuar produktet ushqimore.

Me rritjen e blerjeve në internet, rritet edhe kërkesa për shërbimet e dorëzimit.  Dorëzimi i ushqimeve mbulon grupin e proceseve nga përmbushja e porosive deri në dorëzimin e tyre.  Më shumë se 50% e blerësve online të ushqimeve në Itali, 33% në Francë, 30% në Gjermani dhe 20% në Mbretërinë e Bashkuar përdorën dërgesën me korrier në 2020.

Recursive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0