"Blancheur" ideja fituese e “The steps for creating a sucessful business” - Business Magazine Albania

“Blancheur” ideja fituese e “The steps for creating a sucessful business”


Në datat 18-19 Nëntor 2016 në kuadër të javës globale të sipërmarrjes, “Globe Tik & Language Education” organizoi edicionin e parë të “The steps for creating a successful business”, në Tiranë. Pjesë e këtij formati ishin shumë të rinj, të cilët ndanë idetë e tyre inovative të biznesit dhe aspirojnë të jenë sipërmarrës të bizneseve të suksesshme. Zhaklin Xhafa-Istrefi dhe ekipi i saj janë njëri nga fituesit e këtij eventi dhe më poshtë është intervista ekskluzive nga Business Magazine Albania. 

BM: Përshëndetje. Mund të bëni një përshkrim të vetes: emër, mbiemër, mosha, arsimi ‎që po ndjek momentalisht.

ZH: Emri im është Zhaklin Xhafa-Istrefi. Jam 19 vjeç dhe studioj për Drejtësi, dega “Business law” në “Tirana Business University”.

BM: Cila është ideja e biznesit që propozon projekti juaj?

ZH: Ideja jonë e biznesit e quajtur “Blancheur” nga frengjishtja, bardhësi konsiston në një lavanderi me xhetona përballë konviktit të Inxhinierisë së Ndërtimit. Studentët që banojnë në këtë konvikt perveç stresit të shkollës dhe 85% e tyre edhe të punës i duhet të perballen me faktin e mungesës së prakticitetit në larjen e rrobave. Pastrimi kimik është i shtrenjtë për këtë kategori vulnerabël nësë mund të përdor këtë term të shoqerisë sonë. Tani po merremi dhe me ndërtimin e një aplikacioni që shmang trafikun e orareve dhe është mjaft praktik në përdorim.

BM: Çfarë zgjidhje ofron dhe kujt i shërben?

ZH: Ideja jonë i vjen në ndihmë të gjithë studentëve, një lavanderi me xhetona e cila vjen me një arredim ndryshe dhe të mirëmenduar shumë afër konviktit, me një kënd librash që mund të shfletohen dhe çajra të ndryshëm që mund të konsumohen gjatë kryerjes së procesit i cili zgjat disi. “Blancheur” zgjidh problemin e 93% të personave të intervistuar, në një sondazh të realizuar prej nesh.

BM: Cilat ishin pritshmëritë tuaja nga ky aktivitet?

ZH: Në fillim kur po dëgjoja idetë e tjera të biznesit mendova: Dreqin, ideja ime është shumë më me këmbë në tokë dhe kjo gjë nuk para vlerësohet. Pastaj mendova do dal aty dhe do të shpreh idenë time, tek e fundit të paktën e provova dhe nuk do të më ngelte pikpyetjë në mendje. Ja dola, “Blancheur” ishte njëra ndër idetë fituese.

BM: Si do t’a përshkruanit me 1 fjali këtë përvojë?

ZH: Këtë eksperiencë nga ideja e “startupnow” e në vijim me një fjali do t’a përshkruaja “një ide lind rastësisht, vihet në lëvizje nga motivimi dhe mbështetja dhe finalizohet nga këmbëngulja dhe ambicia.”

BM: Cili është ekipi juaj i punës?

ZH: Ekipi yne i punës përbëhet nga 6 persona:

Zhaklin Xhafa-Istrefi – Konrdinatore projekti/Menaxhere

Fjorentina Marku – Menaxhere e departamentit të burimeve njerëzore

Marsi Bulku & Kleidja Buba – Marketing

Anxhela Papa – Financë

Refat Agolli – IT hardware&software

BM: Çfarë është ajo që ju nevojitet në vazhdim? Mbështetje financiare, këshillues biznesi, tjetër?

ZH: “Blancheur” që të vihet në jetë ka nevojë për mbështetje financiare. Ne jemi studentë të 6 dhe nuk disponojmë fonde mjaftueshëm për të vënë në jetë idenë tonë të biznesit edhe pse kemi besimin dhe sigurinë që ka për të rezultuar mjaft i suksesshëm. Konsulencë absolutisht po, kemi nevojë për këshillat e duhura financiare nga njerëz me eksperiencën që neve na mungon, të jemi transparentë. Duam që të jemi 100% gati për t’u integruar në treg.

BM: Ku e shikoni biznesin tuaj pas 1 viti?

ZH: Pas një viti, si fillim me kontratë franchaizing do të hapim një tjetër “Blancheur” në “Qytetin Studenti” dhe më vonë në çdo qytet të Shqipërisë ku ka konvikte.

BM: Faleminderit për intervistën. Ju urojmë suksese në punën tuaj.

ZH: Faleminderit Business Mag.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0