Billboard-i “i zgjuar” që kollitet kur ju pini duhan pranë tij - Business Magazine Albania

Billboard-i “i zgjuar” që kollitet kur ju pini duhan pranë tij


Kur duhanpirësit kalojnë përpara një billboard-i në Stokholm, diçka e çuditshme ndodh: Billboard-i kollitet.

Reklama inovative është paguar nga një zinxhir farmacish suedeze që dëshiron të inkurajojë duhanpirësit të largojnë erën e keqe.

Në shikim të parë, ekrani dixhital i pozicionuar jashtë një stacioni të metrosë tregon vetëm një foto të thjeshtë të një modeli.

Por ecni me një cigare të ndezur dhe njeriu në foto do të fillojë të kollitet, i shqetësuar qartë nga tymi.

Ekrani ndryshon përsëri dhe tregon produkte të ndryshme të cilat shiten nga zinxhiri i farmacive “Apotek Hjartat” që mund të ndihmojë duhanpirësit t’a lënë atë.

Akestam Holst, agjencia pas fushatës, ka krijuar efektin duke bashkangjitur detektorë tymi në ekranin e reklamës dixhitale.

Ata zgjodhën një vend ku njerëzit pinin duhan shpesh – në sheshin Odenplan të Stokholmit. Agjencia filmoi reagimet e duhanpirësve – disa u surprizuan, të tjerët reaguan me të qeshura.

Videoja është postuar në internet dhe është duke u ndarë gjerësisht.

“Qëllimi ishte për të rritur bisedat në lidhje me këtë temë, dokumentimin e reagimeve, inkurajimin e njerëzve për të jetuar një mënyrë jetese të shëndetshme,” tha Fredrik Kullberg, drejtor i marketingut në Apotek Hjartat. “Reagimi ka qenë kryesisht pozitiv.”

Koha e fushatës ishte e qëllimshme. “Ne e kemi hedhur këtë nismë që ka për qëllim të ndihmojë njerëzit me një nga rezolutat më të zakonshme të Vitit të Ri – lini duhanin”, tha Ida Persson, zëdhënëse e agjencisë.

Sipas Organizatës Botërore të Shëndetësisë, më shumë se 20% e suedezëve të moshës mbi 15 vjeç pijnë duhan.

Kjo është hera e dytë në më pak se një muaj që Akestam Holst ka kapur vëmendjen e botës së reklamave.

Në Dhjetor, ajo lançoi një fushatë për Ikea që riemëroi emrin e kompanisë së mobiljeve pas shqetësimeve të njerëzve.

Burimi: money.cnn.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0