ATU blen Digicom. Futet edhe në tregun me pakicë - Business Magazine Albania

ATU blen Digicom. Futet edhe në tregun me pakicë


Ersuin Shehu/SCAN

Një tjetër transaksion i rëndësishëm në tregun e telekomunikacioneve është drejt zyrtarizimit. Digicom, kompania e pestë më e madhe në ofrimin e shërbimit të internetit me linja fikse për numër klientësh, ka arritur një marrëveshje për shitjen e 85% të aksioneve te Albanian Telecommunications Union (ATU).

Marrëveshja është arritur që në fund të vitit të kaluar, ndërsa është njoftuar zyrtarisht në fillim të kësaj jave edhe nga Autoriteti i Konkurrencës, që ka ftuar palët e interesuara të shprehin opinionet e tyre.

ATU është kompania që në vitin 2010 ndërtoi rrjetin kombëtar të fibrës optike, një investim me vlerë rreth 40 milionë euro. Dhënia e lejes për të ndërtuar rrjetin e fibrës në infrastrukturën rrugore kombëtare shkaktoi një përplasje brenda qeverisë Berisha, mes ministrit të infrastrukturës Sokol Olldashi dhe atij të Inovacionit, Genc Pollo.

Lexo: Festivali i Inovacionit, bizneset drejt të ardhmes

Madje, ministri Pollo e hodhi në gjyq Agjencinë e Prokurimit Publik, që refuzoi të anulonte kontratën e dhënë nga Ministria e Transporteve. Përmes blerjes së Digicom, ATU synon tashmë të hyjë në tregun me pakicë të shërbimeve të internetit. ATU është një kompani me kapital 100% shqiptar, me aksionarë disa individë pranë grupit Gener 2.

Digicom është një kompani e krijuar në vitin 2014, që ofron shërbim 100% përmes teknologjisë së fibrës optike. Paketa prej 85% e aksioneve që do të blihet nga ATU është në pronësi të Info-Telecom, shoqëri që i përket biznesmenit shqiptar Marin Gjonaj. Për momentin, Gjonaj do të vazhdojë të jetë aksioner pakice në Digicom, me 15% të aksioneve.

Sipas të dhënave të AKEP, në fund të vitit 2018 Digicom kishte mbi 14 mijë pajtimtarë në shërbimin e internetit. Blerja e këtij operatori nga ATU pritet të rrisë konkurrencën në tregun e internetit me linja fikse. Në fillim të këtij viti, kompania ka zgjeruar infrastrukturën e saj të rrjetit edhe në zona periferike të Tiranës.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0