Arben Shpata, shqiptari që po ristrukturon objektet publike në Itali - Business Magazine Albania

Arben Shpata, shqiptari që po ristrukturon objektet publike në Itali


Ambasada të huaja, përfshirë atë shqiptare në Romë, kompani me emër ndërkombëtar dhe këtë vit me gjasa edhe disa prej ministrive italiane, do të “rifreskohen” nga Edilizia Moderna. Kjo është një kompani e themeluar 10 vite më parë nga një shqipar. Quhet Arben Shpata.

Në një intervistë për Businessmag.al, Arbeni tregon se kushtet për të hapur biznesin u maturuan pasi ai punonte për disa vite në rikonstruksion. Sot zyra e tij në Romë numëron rreth 20 të punësuar, mes tyre 3 arkitektë.

Marketingu më i mirë i tij ka qenë puna. Kur e e pyesim si ka arritur të sigurojë klientelën e mjaftueshme për të zhvilluar biznes, në një qytet ku zyrat e arkitekt-design nuk mungojnë, Shpata thotë se, “çdo klient rikthehej sërish për shërbime, dhe sillte edhe klientë të tjerë”.

Lexo: Arredimi është një punë serioze. Ja cilat janë detyrat e një arkitekti, interior design

Sot kushdo paraqitet në zyrën e tij në Romë, edhe përmes fjalëve të mira të shpërndara tek klientët, por edhe sepse ka ngritur një kompani që njihet në mbarë Italinë, me punë të realizuara në qytete të ndryshme.

Një sipërmarrje e konsoliduar në projektim, sigurim të lëndëve të para, punim dhe arredim, sot është në gjendje të lidhë kontrata publike shërbimesh edhe me institucionet qeveritare.
Tashmë ai ka rikonstruktuar ambasadën shqiptare në Romë dhe disa Ambasada të tjera, zyra të kompanive si FastWeb, ndërsa pret të nënshkruajë marrëveshje edhe per rikonstruktimin e disa godinave të ministrive italiane.

Për shkak të kontratave të fundit, z.Shpata pret që këtë vit të dyfishojë numrin e punonjësve, e madje të hapë edhe dy studio të tjera në Romë.

Çfarë e ka çuar atë deri këtu?!: Puna!E bëj më dëshirë, çdo vepër që realizoj e bëj me dëshirë dhe në fund bëj një vlerësim të punës”, thotë Arbeni. Për këtë kanë shkruar edhe disa media Italiane. La repubblica.it, shkruan rreth Arbenit, duke e cilësuar kompaninë e tij si një prej më konkurenteve në Romë.

Por, me gjithë projektet e tij për zhvillim në tregun italian, Arbeni zemrën e ka në Shqipëri. Ai tashmë ka hapur një kompani këtu, dhe parashikon të nisë shpejt punën me të njëjtat shërbime dhe mbi të gjitha cilësi shërbimi, siç punon në Romë.

Kujtojmë se Italia i kushton kujdes të madh ristrukturimit të objekteve, banesave të vjetra, duke u përkjekur të sjellë modernen dhe të rujanë çdo vlerë të vjetër të godinës. Kjo do të ishte një kulturë për t’u përqafuar edhe nga Shqipëria.

 

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0