Apple i kërkon aplikacionit me receta gatimi të heqë dardhën nga ‘logo’ - Business Magazine Albania

Apple i kërkon aplikacionit me receta gatimi të heqë dardhën nga ‘logo’

Kompania amerikane Apple ka lëshuar një notë kundërshtie ndaj një aplikacioni me receta gatimi që të ndryshojë logon. Bëhet fjalë për aplikacionin “Prepear” që përdor simbolin e një dardhe si markë, por gjiganti amerikan i teknologjisë, që vetë përdor si logo një mollë, pretendon se dardha e tyre është tepër e ngjashme me mollën e Apple, raporton MacRumors.

Kompania pretendon se logoja e dardhës do të shkaktonte “zvogëlimin e dallueshmërisë” mes logos së Apple dhe do ta bënte të vështirë për konsumatorët që të bëjnë dallimin midis mallrave dhe shërbimeve të Prepear dhe Apple, duke argumentuar se është në shkelje të ligjit Lanham. Në ankesën e Apple shkruhet se “Marka e aplikantit është një vizatim minimalist i një fruti me një gjethe në pjesën e djathtë lart, çka menjëherë të sjell në vëmendje logon e famshme të Apple dhe krijon përshtypje të ngjashme tregtare”.

Por bashkëthemeluesi i kompanisë Prepear, Russell Monson është kundërpërgjigjur duke nisur një peticion të titulluar (“Save the Pear from Apple!) “Ruajeni Dardhën nga Molla!” që deri tani ka mbledhur më shumë se 14,000 firma: “Ndjej një detyrim moral të bëj një qëndrim kundër veprimit juridik agresiv të Apple kundër bizneseve të vogla dhe të luftoj për të drejtën për të mbajtur logon tonë,” shkroi ajo. “Ne po luftojmë kundër Apple jo vetëm për të mbajtur logon tonë, por për t’i dërguar një mesazh ndërmarrjeve të mëdha se ngacmimi i bizneseve të vogla ka pasoja.”

VERGE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0