Aplikacioni “Ummah” prezanton platformën e-commerce për muslimanët


Aplikacioni Ummah, me qendër në Londër i është drejtuar industrisë e-commerce për t’u bërë eBay e botës muslimane.

Aplikacioni i krijuar “për muslimanët nga muslimanët” përfshin kohët e lutjeve, thëniet islamike, pasazhet ditore të besimit, një kërkues të ushqimit hallall dhe komunikim social.

Tani ai ka lançuar teknologjinë tij të re ‘Ummah Online Marketplace’ ku përdoruesit mund të blejnë dhe shesin produkte në internet brenda një “ambienti etik dhe hallall” në një stil të ngjashëm me platformën amerikane të tregtisë elektronike eBay.

“Ne duam të jemi eBay i radhës … Blerësit dëshirojnë të kenë mundësinë për t’i blerë artikujt me çmim më të lirë, si dhe të shkëmbejnë mallrat që janë të dobishme për të dyja palët,” tha një zëdhënës i Ummah.

Aplikacioni pa pagesë aktualisht përbëhet nga 20,000 përdorues dhe është në dispozicion në App Store dhe Google Play.

Ekonomia islame ka përjetuar një rritje të produkteve të dizajnuara për të furnizuar muslimanin modern me një gamë të gjerë sektorësh nga moda, bukuria, deri te turizmi hallall dhe financat islamike.

Besohet se është një nga ekonomitë më të mëdha të pashfrytëzuara në botë dhe ekonomia me rritjen më të shpejtë me bazë besimin. Vetëm në vitin 2017, rreth 1.8 miliardë muslimanë me një moshë mesatare prej vetëm 24 vjet kanë shpenzuar 2.1 trilion dollarë, sipas raportit më të fundit të Shtetit Global të Ekonomisë Islame.

Deri në vitin 2060, popullsia e muslimanëve pritet të rritet në 3 miliardë, sipas parashikimeve të qendrës kërkimore Pew.

Arabianbusiness

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale