Anketa e BSH: Më pak se 1/3 e shqiptarëve kanë njohuri financiare - Business Magazine Albania

Anketa e BSH: Më pak se 1/3 e shqiptarëve kanë njohuri financiare

Më pak se 1/3 e shqiptarëve kanë njohuri minimale financiare. Është ky vrojtimi i Bankës së Shqipërisë ku niveli i kulturës financiare në shoqërinë shqiptare është i ulët. Sipas vrojtimit të publikur nga Banka e Shqipërisë, vetëm 29% e individëve zotërojnë minimumin e atyre që cilësohen njohuritë e nevojshme financiare, si sigurimi i të ardhurave në bankë, përdorimi i kredisë.

Gratë kanë një nivel më të ulët të indeksit të kulturës financiar përkundrejt burrave. Ndërsa përsa i përket  grupmoshave, të rinjtë  18-29 vjeç dhe të moshuarit 60-79 vjeç karakterizohen nga një nivel më i ulët i kulturës financiare. Po ashtu, ata që jetojnë në zona rurale  kanë më pak kulturë financiare, përkundrejt individëve në zonat urbane.

33% e individëve në Shqipëri u drejtohen familjeve dhe miqve të ngushtë për të marrë para, që tregon për shmangien e tyre nga sistemi formal financiar.  Produktet financiare që zotërohen më shumë nga qytetarët shqipatre janë ato te pagesave në  29 % të tyre.

Më pas renditen produktet e kursimit (22% e individëve), produktet e kredisë (13% e individëve) dhe produktet e sigurisë (9% e individëve).

Sipas të dhënavetë raportit, kultura dhe përfshirja e ulët financiare e shqiptare, ndikojnë në mirëqenien e tyre, reflektuar në pasiguri të lartë mbi financat, si rrjedhojë dhe në planifikimet e tyre për të ardhmen.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0