AllWeb mbyll siparin me mesazhe të forta për marketingun, shitjet dhe kujdesin për klientin - Business Magazine Albania

AllWeb mbyll siparin me mesazhe të forta për marketingun, shitjet dhe kujdesin për klientin

~3 minuta lexim

Plot 333 pjesëmarrës nga bota e biznesit, me interes për shitjet, marketingun, klientin, PR dhe teknologjitë e reja në shërbim të shitjes, ishin pjesë e konferencës së marketingut digjital AllWeb. Në eventin e mbajtur në Tiranë me 2 Nëntor, 12 folës u ngjitën në skenën e AllWeb.

Ata vitin nga 11 vende të ndryshme të botës dhe sollën risitë dhe trendet e fundit në fushën e marketingut, si një pikë kyçe për të siguruar, jo vetëm më shumë shitje, por mbi të gjitha klientë të qëndrueshëm.

Temat e trajtuara ishin: marketingu, SEO, Video, Social Media dhe pati shumë surpriza të rezeruara nga organizatorët dhe partnerët.

Gjatë prezantimit të tij, Pavlo Pedenko theksoi se duhet të, “bini në dashuri me problemet e klientit, jo me zgjidhjen tuaj, në mënyrë që të sillni risi në mënyrë të vazhdueshme”.

Pikërisht lidhur me shitjet shumë sfiduese tashmë pas pandemisë, Nemanja Zirkociv tha se, “Shumë kompani mendojnë se shitjet e tyre janë të rrënuara. Në fakt është marketing i tyre që është i rrënuar”.

Të jesh kurioz për një çështje apo për një person, do të thotë që ju po përkujdeseni”, tha Frederik Haren gjatë prezantimit të tij pikant.

Komunikimi, përmbajtja dhe ndërveprimi. Këto janë domosdoshmëri për të bërë një biznes të jetë një ogranizëm i gjallë. Zineb LAYACHI tha në fjalën e saj se, “në biznes asnjëherë mos hesh pasi ke marrë një kompliment. Bëni pyetje dhe bëni që të lehtë të flitet për ju.

Për krijimin e videos foli Pelpina Trip e cila theksoi se, “pajisjet e mira nuk ju garantojnë video të mira. Përmbajtja e mirë bën video të mira”.

Lidhur me zhvilimet e reja përmes Metaverse, mesazhi ishte shumë i qartë. “Kjo nuk është diçka e re. Metaverse është grupimi I një sërë instrumentash që tashmë ekzistojnë”, tha …në prezantimin e tij.

Pjesëmarrësit u shprehën entuziastë për atë çfarë ndoqën, duke theksuar se shume prej fenomeneve në shitje tashmë I kanë më të qarta dhe do t’i aplikojnë në abgazhimet e tyre me punë.

Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Kongresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës dhe Raiffeisen Bank. 

AllWeb, përmes konferencës së saj ndikon në skenën shqiptare të biznesit digjital, marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare/Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0