JOHANNESBURG: -Një pjesë e madhe e afrikano-jugorёve aksesojnё internetin për përdorimin e mediave sociale, por ata nuk i besojnë ato që gjejnë në të, sipas një studimi më të fundit.
Studimi 2015/16 Domestic Perceptions nga Brand South Africa- organizmi përgjegjës për marketingun në vend, mori në sondazh 2,536 qytetarë dhe gjeti se mbi 60% e të pyeturve kishin akses në internet.
Nga këta, 80 % e përdornin për rrjetet sociale, ndërsa 61 % e tyre e përdornin për qëllime kërkimore, 37 % e tyre për aplikime dhe vetëm 33 % për akses për çështjet dhe lajmet aktuale. Për banking online interneti përdorej nga 9 % dhe për blerja nga 8 % e të pyeturve.
Studimi gjithashtu gjeti se pjesa më e madhe e njerëzve donin të ishin “në mënyrë konstante të informuar rreth çështjeve brenda komuniteteve dhe shtetit”, por pavarësisht pjesës që e përdornin për mediat sociale, kjo e fundit ishte burimi më pak i besuar i informacionit, duke tërhequr vetëm 22 % të cilët mendonin se kishte një “impakt shumë pozitiv.”
Familja, miqtë dhe kolegët ishin më të besuarit, me 40 % që thonin se ky burim kishte një impakt shumë pozitiv, ndjekur më pas nga lajmet e televizionit (37 %) dhe lajmet në radio (35 %).
Në vend të katërt qëndronte reklamimi (34 %), më pas dokumentarёt (32 %) dhe artikujt e gazetave (29 %).
Informacioni i siguruar nga qeveria e Afrikës së Jugut kishte një impakt shumë pozitiv në 26 % të të pyeturve, i njëjti proporcion si ai i artikujve të revistave, ndërsa lajmet dhe website-t e tjera ishin pas me 25 %.
Shifrat sugjerojnë se brandet qё shpresojnë të shfrytëzojnë marketingun dixhital për të arritur numrin në rritje të afrikano-jugorëve, kanë ende punë për të bërë nëse duan të fitojnë të njëjtin nivel besimi si reklamimi tradicional.
92 % e të pyeturve përdornin një telefon, ndërsa 30 % një laptop dhe 9 % një tablet.
Në termat e televizionit, kanalet më të shikuara ishin SABC, filmat dhe feja.
Vetëm pak më shumë se gjysma e të pyeturve treguan se dëgjonin radio çdo ditë ku stacionet më popullore të radios ishin Metro FM dhe Umhlobo Wenene.
Dhe një e katërta e popullatës lexojnë një gazetë çdo ditë, ku Daily Sun (34 %) ishte më popullorja.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.