Aeroporti i Vlorës, nis me kosto 2.5 milionë euro në vit për buxhetin  

Aeroporti i Vlorës, nis me kosto 2.5 milionë euro në vit për buxhetin  


Diskutimet për projektin e aeroportit të Vlorës, kanë vijuar në Komisionin Parlamentar të Ekonomisë, ku ka folur ministri i Financave dhe Ekonomisë Arben Ahmetaj.

Edhe pse një ditë me parë, Ministri i Transportit dhe Energjisë pati theksuar se projekti do të ketë kosto minimale në buxhet, sot Ministri i Financave ka pohuar se kostoja minimale do të jetë 2.5 milionë euro, dhe parashikon të mbulojë trafikun e munguar. Numri i pasagjerëve sipas Ahmetajt, është parashikuar të jetë 600 mijë në vit për 2-3 vitet e para, ndërsa rritja e fluksit pritet që të jetë 7% në vit.

Metodologjia për mbulimin e kostos së pasagjerëve pritet të jetë e njëjtë me atë të Aeroportit të Zagrebit. Nënkryetarja e këtij komisioni Jorida Tabaku, është shprehur skeptike për këtë investim duke theksuar se konsorciumi turk nuk ka përvojën e mjaftueshme ne operim. Tabaku tha se, “duhet që të ketë të paktën 5 vjet eksperiencë në operim. Nuk e plotëson kjo kompani këtë kriter’’. Ajo ka theksuar gjithashtu se nuk është e qartë cila është baza ligjore në Kushtetutë që referohet për këtë marrëveshje.

Ministri i Transportit Gjiknuri, ka theksuar se vendimi për ta cilësuar si një investim strategjik synon t’i japë projektit statusin e veçantë për të pasur transparencë më të madhe. Ky vendim tha ai bazohet në kushtetutë. Nga diksutimet në kuvend këto ditë, është bërë e ditur se vlera e ndërtimit të aeroportit të Vlorës do të jetë 100 milionë euro dhe pritet të hapë 1 mijë vende pune.

Projektligji që pritet të votohet këtë të enjte në seancë plenare përcakton procedurën e veçantë për negociimin dhe lidhjen e kontratës, mes shtetit shqiptar dhe shoqërive “Cengiz Construction & Kalyon & Kolin Construction”, me objekt projektimin, ndërtimin, operimin, mirëmbajtjen dhe menaxhimin e aeroportit të qytetit të Vlorës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0