Administrata Tatimore/ Ja si të përditësoni të dhënat e biznesit në sistem
Përditësuar së fundmi: 10/05/2019

Administrata Tatimore/ Ja si të përditësoni të dhënat e biznesit në sistem

Share
nga Neada Muçaj
Maj 10, 2019

Administrata Tatimore çmon shumë të rëndësishëm komunikimin informues dhe ndërgjegjësues me opionin publik dhe komunitetin e tatimpaguesve, si themeli i një marëdhënie besimi, transparence dhe me etikë profesionale. 

Për të ruajtur dhe kultivuar një komunikim të drejtëpërdrejtë mes Administratës Tatimore dhe tatimpaguesve, si edhe për ta zhvilluar më tej atë, është e domosdoshme që të gjithë tatimpaguesit të freskojnë kontaktet në regjistrat e të dhënave të tyre, sa herë që ato ndryshojnë.

Mënyrat e rifreskimit janë nëpërmjet profilit personal në llogarinë elektronike të tatimpaguesit në E-filing dhe aplikimit pranë sporteleve të QKB për përditësimin e të dhënave, ku tatimpaguesi vendos numrin e telefonit që ka aktiv si edhe adresën e saktë të postës elektronike.

Administrata Tatimore inkurajon çdo tatimpagues të gjejë kohë për të freskuar të dhënat në dosjet personale tatimore.

Qendra e Thirrjeve është në dispozicionin tuaj nga e Hëna në të Enjte prej orës 09:00 deri në orën 20:00 si dhe të Premten ora 09:00 deri në orën 16:00.

Një shërbim pa pagesë që ofron asistencë në kohë reale për pyetjet që individë apo biznese mund te kenë rreth disa çështejeve si:
1. Deklarimi elektronik
2. Legjislacioni tatimor
3. Çështje të tjera për administratën tatimore (shërbime të Administratës Tatimore)

Në varësi të kompleksitetit të pyetjeve që mund të keni asistenca mund t’ju ofrohet drejtpërsëdrejti nga specialistët ose do të transferohet tek ekspertët respektivë të Administratës Tatimore.


Evente

Rikthehet TË RINJTË FLASIN!

Korrik 31, 2019
2 PM – 5 PM