Adam Grant: Ja cilin takim nuk duhet ta zhvilloni kurrë! - Business Magazine Albania

Adam Grant: Ja cilin takim nuk duhet ta zhvilloni kurrë!

Adam Grant: Ja cilin takim nuk duhet ta zhvilloni kurrë!

Takimet “brainstorming” janë një mënyrë e tmerrshme për të gjetur ide të reja ose zgjidhje për problemet, thotë psikologu Wharton dhe autori më i shitur i New York Times, Adam Grant. Në një artikull të ri për Time, Grant shpjegon se çfarë nuk shkon me seancat tradicionale të “brainstorm” dhe pse të mbledhësh ekipin tënd dhe t’i kërkosh të shprehin idetë e tyre më të çmendura ndërsa dikush i shkruan ato.

Problemi me “brainstorming”, shkruan Grant, është se njerëzit më të zhurmshëm, më të sigurt në dhomë, ose ata me statusin më të madh, do të priren që idetë e tyre të dominojnë bisedën, pavarësisht nëse idetë e tyre janë apo jo më të mirat. Në shumicën e seancave të “stuhisë së ideve”, shpjegon ai, disa njerëz do të hezitojnë të flasin nga frika e sikletit, nga dëshira për të mos ndërprerë apo folur për dikë tjetër, ose nga nevoja e perceptuar për të mbështetur idenë e shefit ose opinionin e shumicës. “Lamtumirë diversitet mendimi, përshëndetje mendim  në grup”, shkruan ai. Dhe, njerëzit kanë veçanërisht të ngjarë të heshtin veten nëse janë më “të vegjël” se të tjerët në dhomë, ose introvertë, ose nëse janë “gruaja e vetme me ngjyrë në një ekip djemsh të bardhë me mjekër”.

Lexo edhe:Facebook dhe Instagram nisin abonimet pa reklama në BE

Grant sugjeron një proces me tre hapa që disa studiues e quajnë “shkrim truri”.

1. Ftoni ekipin të paraqesë idetë me shkrim
Grant thotë se fillimi me një thirrje për sugjerime me shkrim ka të ngjarë t’ju sjellë më shumë ide interesante. Njerëzit të cilët mund të hezitojnë të flasin në një sesion të lirë idesh mund të jenë më të rehatshëm nëse u jepet koha për të menduar për idetë e tyre dhe më pas i shtrojnë ato në formë të shkruar. Dow Chemical dikur bëri një thirrje për punonjësit për ide të shkruara që mund të reduktonin mbeturinat ose të kursenin energji dhe do të kushtonin më pak se 200,000 dollarë për t’u zbatuar, shkruan Grant. Kompania përfundoi duke përdorur 575 nga ato ide për të kursyer një total prej 110 milionë dollarë në vit.

2. Shpërndani të gjitha idetë në mënyrë anonime
Kur anëtarët e ekipit tuaj marrin një listë idesh pa e ditur se kush i ka dalë, ata mund të vlerësojnë më mirë çdo sugjerim vetëm në bazë të meritave të tij. “Për të ruajtur gjykimin e pavarur, secili anëtar i vlerëson ato vetë,” shkruan Grant. Individët “shfaqen me ide më të shkëlqyera se grupet — por edhe ide më të tmerrshme se grupet,” thotë Grant. Duke pasur të gjithë në ekipin tuaj të shqyrtojnë idetë më vete, do ta bëjë të qartë se cila është ajo.

3. Mblidhni ekipin së bashku për të zgjedhur më të mirët
Për shkak se anëtarët e ekipit tuaj kanë pasur një shans për të shqyrtuar idetë në mënyrë private, të pandikuar nga opinionet e njerëzve të tjerë, secili anëtar i ekipit ka të ngjarë të ketë vendosur se cilat ide ose zgjidhje që ata besojnë se do të funksionojnë më mirë. Pra, tani është koha për t’i bashkuar këto mendime dhe për të zhvilluar një bisedë, në mënyrë që ju dhe ekipi të vendosni se me cilat sugjerime të ecni përpara dhe nëse ato sugjerime duhet të rafinohen ose rregullohen përpara se t’i provoni. “Duke zhvilluar dhe vlerësuar idetë individualisht përpara se t’i zgjedhin dhe përpunojnë ato, ekipet mund të shfaqin dhe avancojnë mundësi që mund të mos marrin vëmendjen ndryshe,” shpjegon Grant.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0