Ndërsa flota e motorëve me naftë në Mbretërinë e Bashkuar i afrohet “daljes në pension”, prodhuesit po kërkojnë t’i zëvendësojnë ato me alternativa miqësore me mjedisin.
Trenat aktualisht marrin energji nga telat e elektrizuar lart ose, në linjat pa këto tela, nga gjeneratorët me naftë në bord. Shumë trena janë të aftë të qarkullojnë nga të dy burimet e energjisë dhe të kalojnë midis tyre. Trenat me bateri do t’u kursenin operatorëve hekurudhor koston e instalimit të telave ajrore në binarët e paelektrizuar. Në fabrikën e Hitachi në Newton Aycliffe, Anglia verilindore, testimi sapo ka përfunduar në një tren të ri “tri-mode”, në të cilin një gjenerator nafte është ndërruar me bateri litium. Kjo e lejon atë të përdorë deri në 50% më pak karburant kur punon në linja pa tela lart.
Bazuar në këtë provë, kompania po planifikon gjithashtu një model treni pa gjeneratorë fare me naftë, i cili shpreson se do të jetë në gjendje të udhëtojë deri në 90 km (56 milje) me synimin që i gjithë rrjeti hekurudhor të shkojë pa naftë. Siemens po zhvillon gjithashtu trenat vetëm me bateri në fabrikën e saj në Goole, East Yorkshire. Kompania thotë se po parashikon porosi për më shumë se 600 trena nga operatorë duke përfshirë ScotRail, Great Western Railway (GWR) dhe Transport for Wales. GWR testoi gjithashtu trenin e vet të baterive në fillim të këtij viti. Trenat e vetëm me bateri funksionojnë tashmë në Japoni dhe Gjermani, por ekspertët në Mbretërinë e Bashkuar thonë se ata mund të paraqesin sfida unike të sigurisë nga zjarri. Inxhinierët e Hitachi thonë, megjithatë se kanë bërë testime të gjera mbi bateritë për të siguruar që pasagjerët të jenë të sigurt në rast emergjence.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.