A do t’i zëvendësojnë trenat e rinj me bateri ata me naftë dhe a janë të sigurt? - Business Magazine Albania

A do t’i zëvendësojnë trenat e rinj me bateri ata me naftë dhe a janë të sigurt?

tren

Ndërsa flota e motorëve me naftë në Mbretërinë e Bashkuar i afrohet “daljes në pension”, prodhuesit po kërkojnë t’i zëvendësojnë ato me alternativa miqësore me mjedisin.

Trenat aktualisht marrin energji nga telat e elektrizuar lart ose, në linjat pa këto tela, nga gjeneratorët me naftë në bord. Shumë trena janë të aftë të qarkullojnë nga të dy burimet e energjisë dhe të kalojnë midis tyre. Trenat me bateri do t’u kursenin operatorëve hekurudhor koston e instalimit të telave ajrore në binarët e paelektrizuar. Në fabrikën e Hitachi në Newton Aycliffe, Anglia verilindore, testimi sapo ka përfunduar në një tren të ri “tri-mode”, në të cilin një gjenerator nafte është ndërruar me bateri litium. Kjo e lejon atë të përdorë deri në 50% më pak karburant kur punon në linja pa tela lart.

Bazuar në këtë provë, kompania po planifikon gjithashtu një model treni pa gjeneratorë fare me naftë, i cili shpreson se do të jetë në gjendje të udhëtojë deri në 90 km (56 milje) me synimin që i gjithë rrjeti hekurudhor të shkojë pa naftë. Siemens po zhvillon gjithashtu trenat vetëm me bateri në fabrikën e saj në Goole, East Yorkshire. Kompania thotë se po parashikon porosi për më shumë se 600 trena nga operatorë duke përfshirë ScotRail, Great Western Railway (GWR) dhe Transport for Wales. GWR testoi gjithashtu trenin e vet të baterive në fillim të këtij viti. Trenat e vetëm me bateri funksionojnë tashmë në Japoni dhe Gjermani, por ekspertët në Mbretërinë e Bashkuar thonë se ata mund të paraqesin sfida unike të sigurisë nga zjarri. Inxhinierët e Hitachi thonë, megjithatë se kanë bërë testime të gjera mbi bateritë për të siguruar që pasagjerët të jenë të sigurt në rast emergjence.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0