Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit dhe krijimi i tij

Rëndësia e brendit

Brendi është shumë më tepër sesa thjesht një logo ose një reklamë e vendosur mirë. Brendi është shumë më shumë se kaq. Ju duhet të bëni më shumë.

Çfarë është një brend?

E thënë thjesht, brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj. Themeluesi i Amazon, Jeff Bezos, thotë se: “Brendi juaj është ajo që njerëzit e tjerë thonë për ju kur nuk jeni ju prezent.” Pra, brendi juaj është reputacioni juaj!

Në tregun e sotëm, një brend i suksesshëm duhet të jetë konsistent në shumë aplikacione:

  • Mjedisi (pararoja ose zyra);
  • Shtypi kolateral, sinjalistikë, paketim;
  • Reklamim në internet;
  • Botimi i përmbajtjes;
  • Shitjet dhe shërbimi ndaj klientit.

Tani, ndërtimi i brendit është i thjeshtë? E vërteta është: brendi nuk ndërtohet brenda natës… apo edhe brenda disa muajsh. Ndërtimi i një brendi është padyshim një proces. Sidoqoftë, përpjekja e vazhdueshme e ndërtimit të brendit tuaj, do të rezultojë në krijimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët tuaj. Kjo mund të çojë në një rritje të qëndrueshme të shitjeve, më shumë projekte, referime me gojë dhe avokim për produktet ose shërbimet tuaja. Brendi juaj përcaktohet nga perceptimi i përgjithshëm i një klienti për biznesin tuaj.

Çfarë është ndërtimi i brendit?

Përkufizimi i ndërtimit të brendit është të krijojë vetëdijen e të tjerëve për biznesin tuaj duke përdorur strategji dhe fushata të marketingut me qëllim krijimin e një imazhi unik dhe të qëndrueshëm në treg.

Përshtypje pozitive + duke qëndruar jashtë = suksesi i markës.

Në vitin 2020, përforcimi i imazhit tuaj të brendit mund të bëhet në mënyrë efektive përmes aktiviteteve të ndryshme të marketingut dixhital:

  • Përvoja e përdoruesit (d.m.th. faqja juaj e internetit);
  • SEO dhe Marketingu i përmbajtjes;
  • Marketingu i mediave sociale;
  • Marketingu me email;
  • Reklamimi i paguar (PPC).

Së bashku, këto kanale janë thelbësore për të fituar vetëdijen për brendin dhe rritjen e brendit.

Përgatiti: Denis Gafuri Sales Training

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0