Bizneset lokale ofrojnë paketa sigurie për të rritur turizmin veror

Bizneset lokale ofrojnë paketa sigurie për të rritur turizmin veror

Bizneset lokale

Në janar, kur departamenti i turizmit në Dakotën e Veriut përgatiti planin e udhëtimeve për vitin 2020, koronavirusi sapo kishte regjistruar rastet e para në Sh.B.A. Megjithatë, me mbërritjen e verës, slogani – “Ndiqni kureshtjen tuaj, jo turmat” – dëshmoi se po funksiononte siç duhet. Udhëtimet, që shmangin turmat tani kanë një emër: “safe-caution” (masa sigurie).

Udhëtimi veror në Sh.B.A do të bjerë të paktën 15 përqind krahasuar me vitin e kaluar, me udhëtime ajrore nën 74 përqind, sipas një raporti të qershorit nga AAA dhe IHS Markit. Megjithatë, udhëtimi me makinë është rikthyer në një mënyrë të vrullshme. Bizneset në disa qendra të caktuara të turizmit të brendshëm janë të detyruar për një nxitje – domethënë, nëse ata mund të zotërojnë protokollet sociale të distancimit dhe pastërtisë që janë bërë shenjë dalluese e një “mase të sigurt”.

Kampet shoqërore, ecjet me biçikletë dhe ekskursionet në natyrë miqësore familjare po përjetojnë popullaritet këtë periudhë. Për këtë arsye agejncitë u ofrojnë udhëtarëve  kryesisht udhëtime në vende të hapura, ku përgatisin mish dhe zbatojnë praktikat e distancimit.

“Ne jemi optimistë që pasi mjedisi të bëhet më pak kufizues dhe pasi protokollet e sigurisë të përmirësohen të gjitha, ne do të shohim një kurbë me të vërtetë në rritje,” thotë Sara Otte Coleman, drejtoreshë e turizmit dhe marketingut në Dakotën e Veriut. Ajo shton se Covid-19 tashmë e ka bërë sezonin veror më të nënshtruar. Dakota e Veriut ka humbur 650 milionë dollarë në shpenzimet e vizitorëve që nga 4 korriku, thotë Otte Coleman.

Turistët po frekuentojnë pikat e pushimeve malore dhe rurale, madje po e shndërrojnë këtë në diçka normale, thotë Mary Kate Buckley, presidentja e Jackson Hole Mountain Resort, një vendpushim skish. “Ndjehem sikur po përjetojmë një verë krejt ndryshe,” thotë ajo.

Airbnb raportoi një interes të shtuar për prenotimet e datës 4 Korrik në rajonet malore Adirondack dhe Catskill të Nju Jorkut dhe Berkshires. Bankat e jashtme të Karolinës së Veriut, të ndara nga kontinenti, po përfitojnë gjithashtu.

Duke pare trendet në rritje, zyrat e turizmit po rregullojnë planet e tyre të marketingut, duke shpresuar të shohin kthime më të mëdha në zonat malore. “Unë mendoj se të gjithë kanë ndryshuar strategjitë e tyre,” thotë Otte Coleman. Departamenti i saj vonoi fushatat e saj të marketingut dhe fillimisht synoi Dakotën e Veriut përpara se të zgjerohej në shtetet fqinje.

Rajoni Adirondacks i Nju Jorkut, i cili përfshin vendpushime të njohura si Liqeni George, gjithashtu rriti përpjekjet e tij para 4 Korrikut, thotë Michael Bittel, president dhe CEO i Dhomës Rajonale të Tregtisë Adirondack. Qëllimi ishte të bindte njerëzit në zonën e metrosë në New York City për të zëvendësuar pushimet e tyre në plazh me pushimet në male.

“Njerëzit kanë qëndruar të izoluar disa muaj. Prandaj ata nuk duan të shkojnë diku tjetër për t’u izoluar apo për t’u infektuar,” thotë Bittel. “Ata e dinë që ne kemi punuar shumë për të qëndruar të shëndetshëm këtu.” Dhoma Adirondack, së bashku me Dhomën Rajonale të Liqenit George dhe Departamentin e Turizmit në Qarkun Warren, ka marrë rreth 50 përqind më shumë thirrje nga vizitorët e mundshëm në krahasim me vitin e kaluar, thotë ai./ INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0