3 trendet teknologjike që çdo E-Commerce duhet t’i zbatojë në 2020

3 trendet teknologjike që çdo E-Commerce duhet t’i zbatojë në 2020


Shitjet në tregtinë elektronike në Amerikë arritën në rreth 601.7 miliardë dollarë në vitin 2019, me gati 15% nga viti 2018, sipas Departamentit të Tregtisë në Sh.B.A. Ndërsa më shumë njerëz marrin fitime në internet, në vend të dyqaneve, është duke u bërë më e ashpër largimi i markave të tregtisë elektronike.

Krijimi i një eksperience të personalizuar, të padiskutueshme të blerjeve në internet është thjesht pengesa për të hyrë, për të rritur shitjet dhe për të fituar besnikërinë afatgjate të klientëve, shumë shitës me pakicë po kthehen në teknologji që rrisin përvojën përtej asaj që ishte e mundur edhe disa vjet më parë.

Lexo: SHBA i bën thirrje Evropës: Përdorni teknologjinë 5G të Ericsson dhe Nokia

Firma hulumtuese me qendër në New York City CB Insights kohët e fundit hulimtoi në 14 nga tendencat më të mëdha në kompanitë e tregtisë elektronike në vitin 2020. Disa prej tyre po shkëputen tani, falë zhvillimeve më të gjera të teknologjisë, siç është pjesa më e madhe e gjeneratës tjetër 5G ëireless rrjetit dhe bandës më të shpejtë, thotë Laura Kennedy, analistja kryesore e shitjes me pakicë, që përpiloi raportin.

Këtu janë tre tendencat nga raporti, që çdo shitës me pakicë në internet duhet të shikojë në vitin 2020.

 

  1. Zbulimi i Falsifikimit AI:

Nëse shisni nëpër vende të tregut si Amazon ose Alibaba, ka të ngjarë që nuk po I dëgjoni për herë të parë çështjet e falsifikimit. Është një problem, që shkatërron kompanitë që prodhojnë atlete, çorape kundra ujit, ndenjëset e makinave për fëmijë dhe shumë të tjera. Vetëm këtë muaj, ligjvënësit në Dhomën e Përfaqësuesve të Sh.B.A-së propozuan një projekt-ligj të quajtur Dyqani i Siguruar, i cili do të mbajë tregje të tregtisë elektronike që janë përgjegjës për shitjen e sendeve të falsifikuara në faqet e tyre të internetit. Ndërsa kryesisht synonte të godiste sendet që paraqesin një kërcënim për sigurinë e konsumatorit.

Sipas raportit të Kennedy dhe CB Insight, çështje si këto kanë qenë furnizuesit pas kompanive që vendosin më shumë kapital pas teknologjisë së AI-së, që “tretin” falsifikimet në faqet e tyre. Muajin e kaluar Amazon anuloi Project Zero, i cili përfshin zbulimin e rrejshëm të AI. Ndërkohë, Los Altos, RedMarlin me bazë në Kaliforni kanë krijuar mjete për të ndihmuar kompanitë më të vogla të luftojnë produktet e falsifikuara që shfaqen në të gjithë rrjetin.

 

  1. Kërkimi pamor:

Vitin e kaluar, Amazon lëshoi ​​një tipar Show and Tell: ju mund të mbani një artikull deri në një aparat fotografik Echo Show dhe ai do të identifikojë atë që po mbani. Çfarë është e re, kërkimi vizual po bëhet më i integruar si një mjet blerjeje dhe pika e blerjes po shkon më afër konsumatorit.

Pinterest Lens, mjeti vizual i kërkimit vizual të faqes së mediave sociale, ka gati që prej vitit 2017 dhe ndërmarrja i tha CB Insights se tani sheh 600 milion kërkime në muaj me këtë mjet. Sidoqoftë, vetëm vitin e kaluar, kompania shtoi kuti të shndërrueshme në Lens, domethënë kur rri pezull mbi atë divan blu, tani mund ta blini lehtësisht me vetëm një klikim.

 

  1. Ndërrimi i ardhshëm i blerjeve me zë:

Renditja e produkteve përmes asistentëve inteligjentë dhe folësve inteligjentë është e shpejtë dhe e thjeshtë, thjesht pyesni prindërit e fëmijëve të vegjël që porosisnin vetë lodra nga Amazon. Por, e ardhmja e blerjes me zë do të shkojë shumë më larg se folësit e zgjuar. Amazon madje ka një patentë për një sistem të shtuar realiteti që njeh gjestet dhe zërin, ku klientët mund të “tundnin dorën e tyre për të sjellë një imazh virtual të një produkti.” Me siguri do të shihni më shumë integrime midis AR dhe blerjeve me zë si këto në të gjithë industrinë, thuhet në raport.

I ngjashëm me kërkimin vizual, Kennedy gjithashtu vëren se blerja me zë po ndihmon që tregtia elektronike të jetë më e arritshme dhe të rritet numri i blerësve të mundshëm. Konsumatorët me aftësi të kufizuara janë në gjendje të mësojnë më shumë rreth tyre dhe në fund të fundit të blejnë gjëra për të cilat nuk ishin në gjendje të kërkonin fizikisht më parë.

Lexo: Google po përballet me një problem që nuk e zgjidh dot përmes teknologjisë

Pavarësisht se cilin trend e konsideroni për kompaninë tuaj, Kennedy rekomandon të mbani në mend një pyetje kryesore: “A do të rritet konvertimi?” Tendencat mund të vijnë dhe të shkojnë, mund të jenë edhe joshëse në fund të fundit, por Kennedy vëren se tendencat funksionojnë vetëm në favor të dikujt, nëse ato përputhen me markën tuaj dhe në të vërtetë ndihmojnë klientët të klikojnë butonin “Blej”.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0