Zara fillon shitjet online në Shqipëri

Zara fillon shitjet online në Shqipëri


Zara filloi shitjet online në Shqipëri, duke shënuar një hap të rëndësishëm në zgjerimin e qëndrueshëm të dyqaneve të integruara dhe modelit online, në tregjet ku operon Grupi Inditex. Zara.com/al do t’i ofrojë blerësve nga Shqipëria, të gjithë koleksionet e plota për femra, meshkuj dhe fëmijë që gjenden në dyqanet Zara në Shqipëri, duke filluar nga Koleksioni Pranverë 2020.

Me opsionet e gjuhës në Shqip dhe Anglisht, Zara.com/al është ndërtuar për të ofruar një eksperiencë të thjeshtë blerjesh online. Ideja është që klientët të mund të ndërveprojnë me markën duke kërkuar në mënyrë intuitive mes kategorive dhe seksioneve të ndryshme të produkteve.

Lexo: Zara korr sukses në shitje, hap edhe 106 dyqane të reja

Faqja web është e ndërtuar për të mundësuar blerjet online nga çdo pajisje telefoni dhe nga çdo shfletues interneti i disponueshëm në tregjet ku Zara ka prezencë online.

Gjatë shfletimit online, klientët do të drejtohen automatikisht tek seksioni më i fundit që kanë vizituar. Ata do të kenë mundësinë të kontrollojnë disponueshmërinë e artikujve në dyqan, si dhe të shohin produkte të rekomanduara.  Gjithashtu klientët mund të përdorin platformën e shitjeve online përmes aplikacionit Zara për IOS ose Android.

Dërgesat dhe Shërbimi i Klientit:
Me këtë model plotësisht të integruar, klientët që bëjnë blerje online mund të zgjedhin që artikujt e blerë t’u dërgohen në shtëpi ose t’i marrin në dyqan. Marrja e artikujve të porositur online nga dyqani është pa pagesë shtesë. Dërgesa standarde në shtëpi kushton 490 ALL dhe pa pagesë për vlera mbi 6,590 ALL.

Koha e parashikuar e dërgesave brenda vendit është 5-7 ditë pune. Për kthimet apo ndryshimet e artikujve, blerësit kanë mundësinë e kthimit të blerjeve online pranë dyqanit brenda 30 ditëve.

Klientët e Zara në Shqipëri mund të përdorin të njëjtat kanale të shërbimit të klientit të disponueshme në tregun e tyre: një adresë të dedikuar e-mail dhe chat për të adresuar të gjitha paqartësitë apo pyetjet që lidhen me blerjet. Klientët gjithashtu mund të komunikojnë me Zara në rrjetet përkatëse sociale.

Lexo: Pse ZARA quhet ZARA?

Rreth Zara:     
Pjesë e Inditex Grup, esenca e markës Zara është përmbledhja e atributeve që përcaktojnë edhe dyqanet e saj: bukuria, qartësia, funksionaliteti, qëndrueshmëria. E themeluar në Spanjë në 1975, koleksionet e saj tashmë tregtohen në platforma të integruara dyqanesh dhe online duke mbuluar më shumë se 200 tregje.

Gjithashtu, përveç Zara, Inditex zotëron marka të tjera si: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home and Uterqüe, të gjitha me prezencë në treg. Aktualisht, Grupi ka një rrjet prej 7,486 dyqanesh në të gjithë botën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0