Arritja në kohë. Nuk është e nevojshme të shkoni një orë më parë në takim. Kjo nuk është korrektësi. E rëndësishme është që të jeni aty në orarin e takimit, pesë minuta para. Kjo nuk vlen vetëm për takimet apo punën, por edhe për një intervistë apo një drekë me kolegët. Mos lejoni që një gabim i thjeshtë si vonesa të kompromentojë reputacionin tuaj.
Lexo: 7 rregullat që duhet të zbatoni në një takim pune
Qetësia. Nëse gaboni dhe thoni diçka të papërshtatshme, është e lehtë që njerëzit rreth jush t’ju marrin më pak seriozisht. Mundohuni të heshtni në shumicën e situatave përveç rasteve kur keni diçka me të vërtetë të vlefshme për të shtuar. Edhe kur keni për të thënë diçka të vlefshme, mendoni me kujdes që të strukturoni mirë frazat tuaja dhe t’i tregoni në formë konçize. Kjo do të bëjë që praktikisht çdo fjalë që del nga goja juaj të duket e vlefshme dhe njerëzit t’ju marrin më seriozisht.
Kontrolloni gjuhën e trupit. Gjuha e trupit është e rëndësishme për më shumë sesa thjesht të shfaqni vetëbesim. Ju bën të dukeni më të zhytur në mendime, më serioz dhe më me përvojë në botën profesionale. Janë shumë gjëra që në fakt vihen re tek gjuha e trupit. Ju duhet të qëndroni drejt, të ndiqni të tjerët me sy kur flasin. Është e rëndësishme të mbani duart tuaja në tryezë dhe të shmangni rregullimin gjatë takimeve dhe të lejoni që fytyra juaj të shprehë emocionet tuaja gjatë bisedës.
Jini të përgatitur për çdo gjë. Pavarësisht nëse bëhet fjalë për një intervistë pune ose për një takim të thjeshtë me ekipin në mëngjes, përgatituni gjithmonë pak më shumë sesa mendoni se do t’ju duhet. Bëni pak më shumë kërkime. Praktikoni fjalimin tuaj disa herë. Përgatisni plane të tjera zgjidhjeje. Shanset janë që të mos i shfrytëzoni kurrë tërësisht këto materiale përgatitore, por nëse ju jepet mundësia, do të lini përshtypje të mirë.
Jini të informuar për lajmet më të fundit. Ky është një zakon i thjeshtë, por i rëndësishëm. Mundohuni të ndiqni lajmet kryesore kryesore vendase, ndërkombëtare, si dhe lajmet në industrinë tuaj. Nëse tema përmendet ndonjëherë nga një shef, bashkëpunëtor, ose një klient, do të jeni të lumtur që keni një njohuri për këtë çështje. Përfundimisht, ju do të krijoni një reputacion dhe njerëzit natyrisht do të supozojnë se jeni një punëtor i zellshëm, i përqëndruar.
Lexo: Për të qenë më të lumtur në punë, investoni më shumë në marrëdhëniet tuaj
Ruani ekuilibrat. Gjatë gjithë procesit tuaj të zhvillimit të një reputacioni më të mirë, më serioz, është e rëndësishme të qëndroni të ekuilibruar. Jini të sigurtë, por kurrë mos kaloni në territorin e arrogancës. Tregoni sa jeni përgatitur, por mos u mburrni për këtë, ose mos e bëni këtë me padurim. Qëndroni të qetë, por mos shmangni bisedat me bashkëpunëtorët tuaj. Ndonjëherë, ky mund të jetë një ekuilibër i vështirë për të goditur, por ekuilibrimi është një tipar i rëndësishëm në vendin e punës kur bëhet fjalë për vendosjen e respektit të ndërsjellë.
Sigurohuni t’i praktikoni këto zakone rregullisht. Durimi dhe qëndrueshmëria janë mjetet tuaja më të mëdha kur duhet të merreni seriozisht. Ndaj, merrni kohën tuaj dhe përpiquni të mos gaboni.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.