“Nuk dua të jetoj në një botë ku e nxjerrim jashtë ligjit përqafimin në vendin e punës”, – tha Denise Dudley, një psikolog i sjelljes. “Por ne gjithashtu kemi nevojë për një botë ku të ndjehemi rehat”
Punëdhënësit dhe punonjësit i kushtojnë shumë vëmendje veprimeve të tyre në vendin e punës. Në vitin 2019, ka disa gjëra si psh aktet fizike si përqafimi që ne nuk duhet t’i bëjmë më, pasi nuk vlen të rezikojmë për këto gjëra.
Njerëzit janë të ndryshëm kur bëhet fjalë për shprehjen e ndjenjave. Disa i kanë shumë të natyrshme përqafimet, e disa të tjerë mezi përqafojnë të dashurit e tyre, e aq më pak të pranojnë të tilla veprime të tilla në ambientet e punës. Ju mund të lexoni këtë udhëzues 5-hapësh për përqafimet në punë.
Lexoni dhomën
Industritë e ndryshme dhe vendet e punës kanë kultura të ndryshme, kur është fjala për përqafimin.
“Njerëzit duhet të jenë të vetëdijshëm në aspektin social dhe kulturor”, – tha Jodi Smith, president i konsulencës së etiketës Mannersmith.
Në përgjithësi, industritë më konservatore si financat apo bankat, nuk japin shumë përqafime në zyrë, ndërkohë që industritë si shërbimi apo mikpritja kanë tendencë të jenë më të hapur për t’u përqafur. Kur punoni mund të luani gjithashtu një rol.
“Në New York City dhe në Boston nuk ka aq shumë përqafime sa në Kaliforninë e Jugut”, tha Smith.
Mbani në mend dinamikën e fuqisë
Një person me pozitë duhet të shmangë dhënien e përqafimeve. “Një person i rangut më të lartë, duhet pothuajse kurrë të mos iniciojë një përqafim me një person me një nivel më të ulët”, – tha Smith.
Pyetja nëse është në rregull për të dhënë një përqafim, gjithashtu nuk lehtëson ndonjë presion. “Është e komplikuar pak situata e të thënit :jo, ju nuk mund të përqafoni mua”, – tha Schmidt.
Përqafimet mes dy kolegëve të të njëjtit nivel, priren të jenë më të pranueshme, të përshatshme dhe janë të pranishme.
“Nëse një person nuk ka ndonjë ndikim mbi karrierën e tjetrit, nuk nënshkruan një pagë apo bonus dhe ju jeni të përfshirë në jetën e njëri-tjetrit, ju mund të jepni përqafime”, – tha Smith.
Studioni rrethanat e situatës
Nëse jeni duke debatuar dhe doni të ndërhyni me një përqafim, duhet të studioni situatën, se sa i hapur është për të pritur këtë veprim tuajin personi e të cilin po debatoni.
Shmangia e kontaktit me sy në formën e paralajmërimit për të mos u afruar, mund të sinjalizojë se personi nuk dëshiron përqafim”, – tha Dudley.
“Nëse personi të cilit ju doni t’i jepni përqafimin, ka një qëndim me supe pak të ngrituara lart, atëherë është koha t’i jepni përqafimin që edhe ai po e pret”, – tha Smith.
Lexo: 3 Sjelljet që mund të ndërtojnë talentin tuaj, për t`u bërë udhëheqës më i mirë
Vendosni pritjet tuaja
Nëse shqetësoheni se dikush nuk është i sigurt se si t’ju përshëndesë, jepini menjëherë dorën, për t’ja bërë të qartë se një shtrëngim duarsh preferohet “, – tha Karen Elliott, një avokat i punës dhe punësimit me Eckert Seamans.
“Unë u përplasa me dikë që unë e njihja mjaft mirë dhe mund të them se po pyeste nëse duhet të ndërhynte për një përqafim. Ajo që bëra ishte shtëngimimi dorës dhe unë pash edhe lehtësim tek ai person”, – tha Elliott.
Mënyra të tjera për të treguar ngrohtësi
Ka mënyra të tjera për të treguar miqësi dhe vlerësim në vendin e punës. “Ju mund të provoni një variant të një përqafimi dhe një shtrëngim duarsh”, – sugjeroi Smith.
“Ju gjithashtu mund të provoni duke qëndruar pranë tyre dhe duke vënë një krah në shpatullat e tyre dhe duke i dhënë një lloj mbështetje pa patur nevojë për një përqafim ballë për ballë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.