ATU blen Digicom. Futet edhe në tregun me pakicë - Business Magazine Albania

ATU blen Digicom. Futet edhe në tregun me pakicë


Ersuin Shehu/SCAN

Një tjetër transaksion i rëndësishëm në tregun e telekomunikacioneve është drejt zyrtarizimit. Digicom, kompania e pestë më e madhe në ofrimin e shërbimit të internetit me linja fikse për numër klientësh, ka arritur një marrëveshje për shitjen e 85% të aksioneve te Albanian Telecommunications Union (ATU).

Marrëveshja është arritur që në fund të vitit të kaluar, ndërsa është njoftuar zyrtarisht në fillim të kësaj jave edhe nga Autoriteti i Konkurrencës, që ka ftuar palët e interesuara të shprehin opinionet e tyre.

ATU është kompania që në vitin 2010 ndërtoi rrjetin kombëtar të fibrës optike, një investim me vlerë rreth 40 milionë euro. Dhënia e lejes për të ndërtuar rrjetin e fibrës në infrastrukturën rrugore kombëtare shkaktoi një përplasje brenda qeverisë Berisha, mes ministrit të infrastrukturës Sokol Olldashi dhe atij të Inovacionit, Genc Pollo.

Lexo: Festivali i Inovacionit, bizneset drejt të ardhmes

Madje, ministri Pollo e hodhi në gjyq Agjencinë e Prokurimit Publik, që refuzoi të anulonte kontratën e dhënë nga Ministria e Transporteve. Përmes blerjes së Digicom, ATU synon tashmë të hyjë në tregun me pakicë të shërbimeve të internetit. ATU është një kompani me kapital 100% shqiptar, me aksionarë disa individë pranë grupit Gener 2.

Digicom është një kompani e krijuar në vitin 2014, që ofron shërbim 100% përmes teknologjisë së fibrës optike. Paketa prej 85% e aksioneve që do të blihet nga ATU është në pronësi të Info-Telecom, shoqëri që i përket biznesmenit shqiptar Marin Gjonaj. Për momentin, Gjonaj do të vazhdojë të jetë aksioner pakice në Digicom, me 15% të aksioneve.

Sipas të dhënave të AKEP, në fund të vitit 2018 Digicom kishte mbi 14 mijë pajtimtarë në shërbimin e internetit. Blerja e këtij operatori nga ATU pritet të rrisë konkurrencën në tregun e internetit me linja fikse. Në fillim të këtij viti, kompania ka zgjeruar infrastrukturën e saj të rrjetit edhe në zona periferike të Tiranës.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0