Një nga problemet më të mëdha në Hipotekë përgjatë gjithë viteve që këto zyra kanë funksionuar ka qenë ai i korrupsionit dhe vonesës së shërbimeve për qytetarët. Kryeregjistruesi, Valdrin Pjetri tregon se gjatë një kontrolli që u bë në vitin 2017, u gjetën vonesa për 80 mijë qytetarë, nga 170 mijë aplikime totale. Kjo shifër për të lidhet fort me imazhin që Zyrat e Regjistrimit të Pasurisë japin për qytetarët dhe perceptimin e korrupsionit.
Që në Nëntor të këtij viti, zyrat e Hipotekës në Tiranë kanë nisur aplikimin e sistemit të ri “fast track”, që do të thotë shërbim i shpejtë për 9 shërbimet kryesore që ofron Hipoteka: marrja e kartelës së pasurisë, bllokime të pronësisë nga bankat apo kalim pronësie.
Platforma e re teknologjike bën që shërbimi të mos vonohet me shumë se 24 orë për çdo qytetar që kërkon një përgjigje të shpejtë nga zyrat e regjistrimit të pasurive, çdo vonesë monitorohet nga një grup punonjësish dhe vetë drejtuesit e institucionit.
“Nuk duhet të njohësh regjistruesin për të marrë kartelën. Çdo gjë është në sistem dhe vonesa lë gjurmë atje”.
Më 31 Mars shërbimet e shpjeta përmes sistemit të ri do të implementohen në të gjithë Shqipërinë, në 11 zyrat kryesore rajonale. Afërsisht gjysma e aplikimeve të qytetarëve që shkojnë në Hipotekë lidhen me shërbimet që ndodhen në platformën “fast track”.
/KlanTv
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.