Ambra Amaretti, sipërmarrësja 60 vjeçare plot energji në Vlorë

Ambra Amaretti, sipërmarrësja 60 vjeçare plot energji në Vlorë


Pesë vite më parë as nuk e kishte idenë e Shqipërisë. Si mund të ishte ajo. Por, me të ardhur në Shqipëri vendosi të bënte biznes e të jetonte këtu, më saktë në Vlorë.

Ambra Amaretti, është një arkitekte-interior designe, por angazhimet e saj në Shqipëri nuk janë fokusuar në këtë drejtim. Do t’i duhej të njihte mirë shqipen që të komunikonte me klientët e saj. Ndaj zgjodhi të hapë një lokal, në mënyrën e saj. Një lokal që do të tërhiqte fillimisht komunitetin italian, më tej edhe nga shqiptarë.

Ne e gjejmë në administrimin e një lokali veror buzë detit në Radhimë. Dhe sigurisht, edhe aty ka tërhequr mbrapa komunitetin italian.

Pas 5 vitesh me lokalin në qytet, Ambra ka shkuar edhe më afër detit, me po të njëjtën filozofi shërbimi. Kekët dhe ëmbëlsirat e freskëta, siç i bëjnë gratë italiane në shtëpi. Kjo e dallon në lokalin e saj “Love Italy” dhe po ashtu në bufenë e mëngjesit të shërbyer tek lokali provizor në breg të detit.

Lexoni: Vado in Albania: Shqipëria përmes syve të italianëve

“Une vij nga Roma dhe kam jetuar në zonë bregdetare. Mënyra jonë e punës atje ishte e tillë,  çfarë do pune, apo profesioni të kishim, ishte praktike, që të kishim gjatë verës një lokal apo restorant në administrim buzë detit, ku punonim oraret e mbrëmjes. Kështu, në moshën 20 vjeçare, me miqtë, administroja një biznes. Çdo i punësuar duhej të dilte patjetër nga shkolla e hotelerisë e ishte i specializuar në shërbim. Me atë përvojë mësova shumë nga punonjësit e mi”. Sot jam në gjendje të shërbej siç duhet verën, jam ekspertë në njohjen e birrës mënyrës së ruajtjes së saj, etj”, thotë ajo.

Prej dy muaj e gjysëm, Ambra bën në bredet atë që prej 5 vitesh e ka bërë në qytetin e Vlorës. Zgjohet herët në mëngjës,  bën tortat dhe ëmbëlsirat. “roli im ishte të qenit mama italiane” thotë ajo ndërsa i referohet lokalit.

Lexoni: 5 Rregullat e të ushqyerit mirë

Për sa i përket bregdetit, e gjithë përvoja aktuale e saj duket një studim tregu. Kur e pyesim se çdo të  bëjë pjesën e mbetur të kësaj vere, apo verën tjetër ajo shprehet “Unë nuk u besoj gjërave që më thonë. Doja ta prekja realitetin me duart e mia. Planet e mia janë të punoj me një grup personash që kanë kulturën e turizmit, e vijnë nga vende të ndryshme”.

Ndërsa vlerëson pasuritë natyrore të Shqipërisë, Ambra nuk mohon faktin se të rinjtë të punësuar në turizëm vijojnë të jenë të paformuar, me interes të ulët.  Sipas saj, pjesa më e madhe e kamarierëve përgjatë vijës bregdetare nuk dinë gjuhë të huaj, ndërsa vëren se edhe menutë, në pothuajse 80 % të rasteve janë vetëm në shqip.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0