Pas 25 vjetësh përsosje të recetës së saj, një kompani suedeze rrezikon të nxjerrë jashtë loje një pjesë të mirë të prodhuesve.
Suedia është shtëpia e shumë risive të mëdha. Vendi skandinav na solli mobilje Ikea të sheshta dhe muzikë të transmetuar me Spotify. Vendi madje ka eksperimentuar me punën gjashtë orëshe. Kësaj radhe flasim për qumështin e tërshërës.
Oatly është një kompani suedeze që prodhon qumështin për bashkatdhetarët e tij që nga vitet ’90. Ja se si Oatly e përshkruan pijen: “Teknologjia enzimatike e patentuar e kompanisë kopjon procesin e vetë natyrës dhe i kthen fibrat e tërshërës në ushqime të lëngshme ushqyese që janë të dizajnuara në mënyrë të përkryer për njerëzit”. E shijshme! (Jo, me të vërtetë, është. Po e pi tani).
Paketimi është i këndshëm. Produkti është i mirë. Edhe pse është vegan, një lloj i Oatly ka një konsistencë të ngjashme me të gjithë qumështin e baxhos dhe ka një ëmbëlsi të lehtë natyrore.
Ja se si Oatly doli si një forcë që duhet të llogaritet dhe tani është gati të nxjerrë jashtë loje një pjesë të madhe të tregut alternativ të qumështit.
Rreth një vit më parë, Oatly filloi shpërndarjen e qumështit të saj të tërshërës në Shtetet e Bashkuara. Për të hyrë siç duhet në një treg të ri, kompania duhej të ishte e zgjuar. Tregu amerikan është i tejmbushur. Ka qumësht bajame, qumësht soje, qumësht kokosi dhe qumësht i kërpudhave. Tregu global për pijet alternative të qumështit pritet të arrijë në 16.3 miliard dollarë në 2018, sipas vështrimit të tregut Innova.
Por, qumështi i bajameve – qumështi i bimëve, i preferuar nga shumë njerëz që nuk pijnë qumësht baxhoje – ka kosto të larta prodhimi. Duhet mbi një gallon ujë për të prodhuar një bajame të vetme, bën të ditur Mother Jones. Shumica e bajameve prodhohen në Kaliforni, e cila vuan nga thatësirë intensive gjatë gjithë vitit.
Baristët ishin objektiv i Oatly në tregun e SHBA-ve. Baristët priren të mos pëlqejnë të punojnë me lëngje bimore. “Ata janë ose shumë të hollë, shumë të hidhur, ose përmbajnë një listë të gjatë të trashëseve artificiale dhe ruajtësve: xanthan gum, sorbate kaliumi, benzoate natriumi”, shpjegon Food & Ëine.
Por Oatly ndryshe nga qumshtet e tjera alternative, nuk është e nxehtë dhe nuk ka ato përbërës artificialë që bien në sy.
Kështu që Oatly dërgoi mostra të alternativave të saj të qumështit të plotë tek baristët në të gjithë Amerikën. Kompania e parë për të vendosur një urdhër ishte Intelligentsia Kafe, Food & Ëine.
“Kjo është hera e parë që baristët e mi kanë marrë një qumësht alternativ në një mënyrë intensive”, tha presidenti i Inteligjencës dhe CEO, James McLaughlin. “Ne filluam të mbanim kuti kartoni në raftet tona, sepse klientët ishin: ‘Unë dua ta marr këtë shtëpi.'” McLaughlin thotë se Oatly shpejt tejkaloi qumështin e bajames dhe sojës.
Dyqanet e tjera të Nju Jorkut ndoqën shembullin. Në fillim, vetëm një rrjet dyqanesh kafeje e bartën atë. Papritmas, më shumë se 200 raporton botimi i kafesë Sprudge. Ajo u kap shpejt në Los Anxhelos dhe në Çikago – qytete të tjera ku ka shumë snobistë kafeje.
Tani, Oatly është në dispozicion për blerje në SHBA nëpërmjet faqes së internetit të kompanisë – domethënë, nëse nuk është shitur. Ose mund të përdoret Oatfinder të dobishëm për të parë nëse është në dispozicion në një dyqan kafeje ose dyqan pranë klientit. Ndaj ndodh që një klient të jetë në gjendje të gjejë një shishe prej 4.39 dollarë Barista Edition Oatmilk për ta shtuar në kafenë e përgatitur në shtëpi.
Burimi: INC.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.