Në muajin mars edhe gratë do të kenë whiskyn e tyre

Në muajin mars edhe gratë do të kenë whiskyn e tyre


Duke filluar nga data 1 Mars, shishet me whisky të Johnnie Walker do të kenë një pamje tjetër. Logoja e mashkullit me shkop do të zëvendësohet nga një femër, pra një Jane Walker.

Ky ndryshim vjen pas 200 vitesh që pija është në treg. Shumë e kanë parë si startegji marketingu, e të tjerë si një fushatë për barazinë gjinore.

“Ky është momenti më i mirë për të prezantuar ikonën Jane Walker dhe kontributin tonë për organizatat që ndajnë misionin tonë,” tha Stephanie Jacoby, zëvendës presidente e Johnnie Walker, në një deklaratë online.

“Ne jemi krenar të ngremë dolli për arritjet e shumta të grave dhe të gjithëve në udhëtimin drejt progresit të barazisë gjinore,” shtoi ajo.

Një pjesë e parave që do të grumbullohen nga shitjet e pijes së re, do të shkojnë për bamirësi për Monumental Women, e cila synon të krijojë një statujë në Central Park, New York City, për të nderuar femra që protestuan për të drejtat e tyre.

Lançimi i shishes së re përkon me muajin Historik të Femrës dhe ditën Ndërkombëtare të Femrave, në 8 Mars.

Johnnie Walker u themelua nga Scot John Walker në 1820 dhe tani shet gati 19 milionë kuti në vit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0