Marka e re shqiptare e veshjeve që po menaxhohet nga 18 vjeçari

Marka e re shqiptare e veshjeve që po menaxhohet nga 18 vjeçari


Hudi Shehu, është një 18 vjeçar nga Memaliaj. Prej 5 muajsh ai është përfshirë në projektin e familjes për të tregtuar veshje e aksesorë me një markë të tyren. Bluza, pantallona, atlete, kapele dhe çdo gjë rreth modës, do të jenë nën emrin “Gerid”. Produktet stampohen në Londër dhe në bashkëpunim me kushëririn e tij atje, po organizohet mundësia e tregtimit njëkohësisht në Shqipëri dhe Britani. Kjo mund të jetë hera e parë kur një produkt shqiptar lind dhe ka shanse të zhvillohet ndërkombëtarisht, pa u fokusuar në një treg lokal.

Hudi thotë në një intervistë për Businessmag se, “veshjet me dizajn të personalizuar, do të kenë ekskluzivitetin të shiten si fillim në Shqipëri në butikun që do të hapet, dhe në një dyqan të vogël në Nottingham, Angli. Dyqanet do të gjenden me emrin “Gerid Boutique”.

I pyetur se çfarë do të dallojë sipërmarrjen e familjes së tij, nga dyqane të shumta të veshjeve në Shqipëri, Hudi thotë se, “të gjitha këto produkte janë të mbrojtura, pasi janë krijimi ynë dhe nuk mund t’i tregtojë dikush tjetër”. Hudi pranon se ka dyqane plot, por në këtë rast, dyqani merr pamje tjetër si një “label” dhe një fashion group . “Ajo që na diferencon është, që ne kemi një dizajn tonin të veçantë dhe nuk tregtojmë produkte si imitime markash të njohura”.

Ai është optimist për shitjet, pasi testimet deri më tani, tregojnë se klientët kanë mbetur të kënaqur, si nga materiali i çdo produkti dhe stampimi. “Gerid” ka 3 designer profesionalë.

Për të siguruar veshjet me markë shqiptare, Gerid Grup ka lidhur kontratë me disa firma të mëdha të bluzave, të cilat sigurojnë materialin e parë dhe më pas krijohet produkti. Dy dyqanet e para, në Memaliaj dhe në Nottingham do të hapen në prill, ndërsa më vonë pritet të hapet edhe dyqani i tretë në Tiranë.

Një biznes familjar që ndahet mes Britanisë dhe Shqipërisë, më saktë mes Londrës dhe Memaliajt në Tepelenë.

Në planet e kësaj kompanie është stampimi i veshjeve në Shqipëri. Vetëm me këtë hap, kompania e re do të kalojë nga 8 të punësuar në 20 punonjës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0