INSTAT: Bie tregtia online. Vetëm 7.4% e sipërmarrjeve shesin online

INSTAT: Bie tregtia online. Vetëm 7.4% e sipërmarrjeve shesin online


Ndërsa bota e zhvilluar po kalon masivisht në platforma dixhitale, duke rritur rendimentin e punës në shumë sektorë, vendi ynë ka bërë hapa prapa në këtë drejtim. Ende shumë larg normave mesatare të përdorimit të internetit e tregtisë online, krahasuar me BE-në, vlerësimet e fundit të Institutit të Statistikave tregojnë se ka pasur ulje të standardeve në këtë drejtim.

Sipas publikimit të fundit për Teknologjinë e Informacionit dhe Komunikimit në Ndërmarrje, që i referohet vitit 2016, shpejtësia më e madhe e shkarkimit të informacionit, në 50,7 % të ndërmarrjeve, është nga 2-10 Mbit/s, duke u ulur me 13,3 %, në krahasim me vitin 2015. Ndërsa, numri i ndërmarrjeve që kanë patur shpejtësinë e shkarkimit të informacionit më të lartë se 10 Mbit/s është rritur me 7,4 %, krahasuar me vitin e kaluar.

Sipas raportit, ndërmarrjet që kanë pasur faqe interneti janë 51,6 % e totalit. Në 66 % të ndërmarrjeve, faqja e internetit është përdorur për të shfaqur kataloget e produkteve ose çmimet e tyre.

Tregtia online, në nivele të ulëta, ka shënuar një tkurrje të mëtejshme në 2016-ën. Vetëm 7,1 % e ndërmarrjeve kanë shitur produkte/shërbime nëpërmjet faqes së internetit apo aplikacioneve të dedikuara, sipas INSTAT, nga 8.8% e ndërmarrjeve që tregtonin online një vit më parë.

Peshën më të madhe të tregtisë elektronike e zënë ndërmarrjet që ushtrojnë aktivitet në fushën informacion dhe komunikacioni me gati 25 %, pasuar nga transport dhe magazinim me 19 % dhe aktivitetet profesionale, shkencore dhe teknike me 12 %.

Ulja ka ardhur masivisht nga ulja e shitjeve online nga sektori i pasurive të paluajtshme  Sipas statistikave të INSTAT rënia ka ardhur nga sektori i pasurive të patundshme, I cili nuk ka kraportuar shitje online, nga mbi 8% që raportonte një vit më parë.

Në ndërmarrjet e aktivitetit ndërtim, 2,1 % kanë shitur produkte/shërbime online dhe në ndërmarrjet përpunuese ky tregues është 4,3 %.

Media sociale (Facebook, Linkedln,Tëiter, Youtube etj.) është përdorur në 38,9 % e ndërmarrjeve, sipas INSTAT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0