Aeroporti i Vlorës “mbërrin’’ në Kuvend  

Aeroporti i Vlorës “mbërrin’’ në Kuvend  


Një ditë pas vendimit të qeverisë, projektligji i Aeroportit të Vlorës mbërrin në Kuvend. Procedura e përshpejtuar për t’i hapur rrugë investimit, u paralajmërua që kur kryeministri Rama lancoi gjetjen e investitorit dhe nisjen e punimeve për ndërtim në qershor të këtij viti.

Në relacionin që shoqëron projektligjin, qeveria shqiptare argumenton nevojën e një aeroporti të dytë, duke theksuar fluksin e rritjes së udhëtarëve, krahasuar edhe me rajonin.Sipas projektligjit, grupit turk i jepen të drejta nga projektimi deri tek menaxhimi i aeroportit.

“Me anë të këtij projektligji synohet që të miratohet një procedurë e veçantë, për negociimin dhe lidhjen e kontratës, ndërmjet shtetit shqiptar dhe shoqërive “Cengiz Construction & Kalyon & Kolin Construction”, me objekt projektimin, ndërtimin, operimin, mirëmbajtjen dhe menaxhimin e aeroportit të qytetit të Vlorës.

Dokumentat e prezantuar në Kuvend prekin edhe çështjen e shumëpërfolur të tarifave të larta të fluturimit, duke theksuar se aeroporti i Vlorës do të ofrojë tarifa më të ulëta. “Nga një shqyrtim paraprak i propozimit të shoqërive konstatohet se tarifat që propozohen të aplikohen në këtë aeroport do të jenë më të lira se ato që aplikohen nga TIA (Aeroporti i Tiranës)”, thuhet në relacion. Struktura e saktë e kësaj tarife do të përcaktohet në përputhje me studimet dhe diskutimet e mëtejshme me qeverinë shqiptare.

Aeroporti i Vlorës është planifikuar të ndërtohet rreth 20 kilometra larg qytetit, në zonën e Akernisë. Investimi do të realizohet nga kompanie turke Cengiz Construction, për një vlerë rreth 100 milionë euro. Menaxhimi do t’i takojë firmës, ndërsa qeveria pritet të garantojë pjesën tjetër të funksionimit, përsa i përket fluturimeve dhe veprimeve të mëtejshme. Kontrata do jetë sipas formulës së partneritetit publik privat.

Ekonomistët thesojnë se, aeroporti i Vlorës mund t’i japë një dinamikë pozitive sektorit të turizmit dhe rritjes së cilësisë së shërbimit, ndërsa ekonomistë të tjerë, kanë theksuar se një formë më efektivë për financat publike dhe zhvillimit të tregut të fluturimeve do të ishte hapja e aeroportit të Kukësit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0