Sipas një studimi, njerëzit inteligjentë janë dembelë - Njerëzit që preferojnë të mos e kalojnë kohën duke menduar priren të jenë fizikisht më aktiv sesa ata që pëlqejnë t’a ushtrojnë trurin e tyre.

Sipas një studimi, njerëzit inteligjentë janë dembelë


Kërkuesit vëzhguan aktivitetin fizik të 60 studentëve universitarë të ndarë në dy grupe: ata me nevojë të lartë për njohje (NFC) dhe ata me nevojë të ulët.

Autorët e studimit e karakterizojnë NFC-në si “një tendencë për t’u angazhuar dhe për të shijuar përpjekje të vështira njohëse “.

Për shembull, njerëzit që pëlqejnë të punojnë me probleme sfiduese kanë një NFC të lartë, shpjegon Todd McElroy, një profesor në Universitetin e FloridësGulf Coast dhe një nga autorët e studimit. Ata që preferojnë të bëjnë detyra të zakonshme që nuk stimulojnë mendjen, thotë ai përgjithësisht, kanë një NFC të ulët.

Për një javë, subjektet duhet të mbanin një pajisje si Fitbit që maste lëvizjet e tyre fizike çdo 30 sekonda. Studimi dha rreth 20,000 pika të të dhënave për secilin person, thotë McElroy. Kur ata krahasuan nivelet e aktivitetit, në të dy grupet, hulumtuesit zbuluan se ndryshimi ishte i konsiderueshëm: Grupi me NFC të ulët u zhvendos ndjeshëm më shumë çdo ditë gjatë javës sesa grupi me NFC të lartë. Megjithatë, leximet e fundjavës zbuluan më pak ndryshime.

Marrëdhënia midis njohjes dhe aktivitetit fizik është shumë e ndërlikuar. Siç thekson Independent, nevoja për njohje nuk është matje e inteligjencës: “Njerëzit me IQ më të ulët mund të gëzojnë një jetë ëndërrimtare. Për shembull, shumë njerëz me IQ të lartë nuk pëlqejnë t’a përdorin e trurin e tyre në mënyra sfiduese. ”

Pra duket se Njerëzit inteligjentë janë dembelë.

McElroy thotë se motivimi mund të luajë një rol të rëndësishëm në aktivitetet fizike të një personi. Për shembull, njerëzit mund të angazhohen në aktivitete fizike për periudha më të gjata kohore për të shmangur trajtimin e një detyre sfiduese mendore. Personalisht, McElroy thotë, kur ai përballet me vlerësimin e provimeve të studentëve ose i duhet të punojë me një model të vështirë statistikor, shpesh e gjen veten duke bërë punë shtëpie ose duke dalë për një shëtitje.

Përtej kësaj, një nga hapat më të mëdhenj të studimit është se si ai e adreson perceptimin negativ të të ndenjurit pa bërë gjë. “Vetëm për shkak se ju dukeni si dembel,” thotë ai, “mund të përfshiheni në ndonjë lloj mendimi më të motivuar”.

Natyrisht, njerëzit që janë të zhytur në mendime dhe inteligjentë janë shpesh të vetëdijshëm për rreziqet shëndetësore të një stili jete sendetar.

“Ata janë të vetëdijshëm për këtë,” thotë McElroy, “dhe nëse mendoni apo jeni të angazhuar në aktivitete të të menduarit, normalisht nuk jeni duke lëvizur”.

Një studim pasues që do të shkojë më thellë në atë që njerëzit bëjnë aktualisht kur janë ose nuk janë në lëvizje është një nga veprat pasardhëse, – thotë McElroy.

/Broadly.Vice

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0