Agi Haxhimurati dizenjon vizualin kryesor për “Hardh Fest” - Business Magazine Albania

Agi Haxhimurati dizenjon vizualin kryesor për “Hardh Fest”


Dizajneri i njohur nga Kosova, Agi Haxhimurati, i cili është njëri ndër orgaznizuesit kryesorë ka lançuar vizualin kryesor për “Hardh Fest” për të tretin vit rradhazi që do të fillojë me 2,3,4 shtator në Rahovec. Në faqen kryesore të “Hardh Fest”, është prezantuar ky vizual, ku sipas kësaj faqe, pritet të jetë diçka më argëtuese.

Ky është postimi i plotë rreth vizualit kryesor për “Hardh Fest”:

Agi-Haxhimurati-dizenjon-vizualin-kryesor-për-Hardh-Fest-business-mag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PREZANTOHET VIZUALI KRYESOR I HARDH FEST 2016

Duke u nisur nga slogani i sivjetshëm “PËR KOKËRR T’QEFIT” vizuali këtë herë është konceptuar që të jetë diçka më argëtuese (trip – fun).

Është ilustruar një kalavesh rrushi ku në kokrrat e kalaveshit shihet që secila kokërr e rrushit është në disponim ‘sipas qefit te vet’ që lidhet direkt me sloganin “Për Kokërr t’Qefit”.

Turleja (nxjerrësja e tapave) simbolizon hapjen e festivalit për këtë vit dhe gota e vjetër e verës poshtë kalaveshit simbolizon traditën (vjetërsin) e qytetit të Rahovecit sa i përket kultivimit të rrushit.

Concept/Design © Agi Haxhimurati
Departamenti i Kreativës në HardhFest

BURIMI: Gazeta InfoPress

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0