Makinat pa shoferë: Çfarë mund të shkojë keq? - Business Magazine Albania

Makinat pa shoferë: Çfarë mund të shkojë keq?


N.q.s do të besojmë entuziastët, makinat elektrike dhe pa shoferë do t’i japin fund vuajtjeve të trafikut. Ne do të jetojmë në qytete pa trafik, rrugët do të jenë të sigurta, parkimi do të jetë i garantuar dhe këmbësorët bashkë me biçikletat do të kenë korsinë e tyre pa pasur frikë nga pakujdesitë e shoferëve.

Makinat pa shoferë po promovohen shumë kohët e fundit. Kompanitë teknologjike e adhurojnë këtë koncept të ri. Përgjithësisht, gazetarët dhe analistët kanë qenë të kënaqur nga xhirot me këto makina.

Kush prej nesh nuk do të donte të jetonte në një qytet pa trafik dhe ndotje të shkaktuara nga makina që përdorin lëndë djegëse?
E vërteta është që makinat pa shoferë kanë potencial të madh ta bëjnë qytetin më të sigurtë dhe të qëndrueshëm, n.q.s futen në treg në rrugën e duhur. E zëmë se qytetet tona do të popullohen nga makina elektrike dhe pa shoferë.

Pyetja është: Çfarë mund të shkojë keq? Cilat janë pikat e dobëta e kësaj teknologjie? Cilat janë skenarët më të rrezikshëm të makinave pa shoferë? Më poshtë mund të gjeni një listë me 5 faktorë që mund të rrezikojnë këtë inovacion, së bashku me rreziqet dhe zgjidhjet e këtyre problemeve.

1. Sulmet kibernetike

Rreziku: Makinat pa shoferë do të mbështeten në një informacion dixhital për të operuar. Eksperienca tregon se këto sisteme janë të rrezikuara të sulmohen nga jashtë. Rrjeti elektrik amerikan është i njohur për pasigurinë e tij.

Zgjidhja: Sistemet moderne, teorikisht bëjnë një punë më të mirë për të ndaluar bllokimet e rrjeteve teknologjike dhe siguria nga sulmet kibernetike është e lartë.

2. Paniku Publik

Rreziku: Po sikur një aksident tragjik të zbulojë se shumë pjesë të sistemit nuk funksionojnë siç duhet? A do ta tolerojë këtë dështim publiku? Si për çdo sistem transporti, siguria është themelore. Menjëherë media mund të vendosë në pikëpyetje të ardhmen e kësaj teknologjie.

Zgjidhja: Në këtë botë informacioni, lajmet e rreme zbardhen menjëherë. Duke bërë me dije të mirat që sjell ky sistem i ri transporti në krahasim me ditët e sotme, publiku do të mbështesë këtë teknologji të re.

3. Porosi pa fund

Rreziku: Çfarë ndodh nëse njerëzit e mbingarkojnë sistemin duke bërë thirrje të shumta në rrjet për makinat pa shoferë? Ky mbetet një ndër problemet kryesore të zhvilluesve të këtij sistemi.

Zgjidhja: Nuk dihet akoma se sa problem i madh mund të jetë ky për të ardhmen. Nëse drejtuesit e këtyre makinava do të kenë më shumë kohë për të menduar, ndoshta ata nuk do të harrojnë të blejnë të gjithë listën e ushqimeve dhe kjo nuk do t’i rikthejë prapë në dyqan. Mirëmbajtja e rrugëve do të jetë më e mire, sepse pagesa do të bazohet në kilometrat e secilës makinë.

4. Revolta e adhuruesve të makinave të sotme

Rreziku: Disa njerëz i adhurojnë makinat. Disa jo. A mundet që entuziastët e makinave, siç i njohim sot mund të bëjnë rezistencë ndaj teknologjisë së re që pritet të përdoret nga makinat? A mundet që këta individë të përdorin Amendamentin e Dytë të Kushtetutës Amerikane dhe të mbrojnë lirinë për lëvizjen me makinat e tyre? Kjo gjë do të kishte një kosto sociale, por gjithsesi është e vështirë të detyrosh njerëzit që të përdorin makina pa shoferë.

Zgjidhja: Ky është një rrezik që duhet zgjidhur nga demokracia. Do të jetë detyra e politikbërësve që të mbështesin futjen e kësaj teknologjie të re për makinat. Atyre që adhurojnë makinat siç i njohim sot, duhet t’u krijohet një hapësirë ku mund të shijojnë pasionin e tyre.

5. Bashkërendimi

Rreziku: Për shkak se makinat pa shoferë do të kërkojnë një sistem komplet të ri, do të ketë mjaft elementë si: projektimi, numri i makinave pa shoferë dhe me shoferë, transporti publik dhe të tjerë që duhet të bashkërendohen. N.q.s disa elementë ndryshojnë pak, kjo mund të jetë një goditje për sistemin. Kjo do të thotë që përfitimet si ulja e trafikut dhe ndotjes do të zvogëlohen. Pa këto përfitime do të jetë e vështirë për shoqërinë që të pranojë këtë teknologji.

Zgjidhja: Bashkërendimi i të gjithë elementëve të sistemit përbën rrezikun më të madh të këtij projekti. Projektuesit duhet të bëjnë më të mirën për të dalluar përpara kohe pikat e dobëta të sistemit të ri të makinave pa shoferë. Çdo qytet mund të eksperimentojë dhe të ndjekë përvojat e tij për të gjetur zgjidhje sa më të mira. Kjo nuk është një ëndërr, por një arritje e shkencës, progresit dhe ndihmës së politikave që mbështesin inovacionin.

 

/Artikulli u publikua më parë në faqen 17 të numrit 9 të revistës Business Magazine Albania. Për të shfletuar të plotë revistën klikoni këtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0