Reklama e Heidi Klum, shume’seksi’ per Las Vegas (FOTO + VIDEO) - Business Magazine Albania

Reklama e Heidi Klum, shume’seksi’ per Las Vegas (FOTO + VIDEO)


Sin City po heq reklamen e modeles se famshme gjermane, Heidi Klum. Pak jave pasi kompania amerikane e produkteve elektronike,

“Sharper Image” nxorri reklamen e saj ne prag te sezonit te festave ku shfaqej modelja, ajo eshte ndaluar nga McCarren International Airport in Las Vegas. Me sa duket fotot bardh e zi te modeles tregojne me shume se sa duhet.
Reklama perfshin edhe disa shprehje si “Cfare e mban Heidi Klum te zene ne dush?” apo “Cfare e eksiton Heidi Klum”? e te tjera si keto. Sipas zyrtareve, imazhet bien ndesh me rregullat e vendit sa i takon paraqitjes se gjoksit te femrave. Sipas tyre, reklamat jane shume seksi per tu paraqitur ne publik. Nderkohe reklama ka rezultuar shume e pelqyer ne New York dhe Los Angeles.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0