Qyteti francez ben zgjedhje te forte, peme ne vend te reklamave ne rruge - Business Magazine Albania

Qyteti francez ben zgjedhje te forte, peme ne vend te reklamave ne rruge


Qyteti francez i Grenobles, kryeqyteti i vete-dizenjuar i Alpeve Franceze , do te ndaloje vendosjen e reklamave dhe do ti zevendesoje ato me peme. Te 326 reklamat perfshire 64 billborde do te hiqen vitin tjeter midis periudhes Janar-Prill ndersa kontrata me JCDecaux, kompanine numer 1 ne bote per reklamat ne ambjentet e jashtme, do te anullohet, sipas kryebashkiakut te qytetit.

“Bashkia ka bere zgjedhjen e clirimit te hapesires publike ne Grenoble nga reklamat me qellim zhvillimin e hapesirave per shprehje publike,” thane burime nga Eric Piolle, kryebashkiaku i Grenobles i cili i perket njekohesisht Partise se Gjelber Franceze.

“Rreth 50 peme te reja do te mbillen para pranveres ne vend te disa reklamave qe vihen re ne qytetin e 160,000 banoreve, ” tha zyra e Kryebashkiakut.

Grupe lokale kulturore dhe sociale do ti ofrohet vend i lire per vendet e mbetura per reklama, thote Lucille Lheureux zyrtarja lokale, pergjegjese per hapesirat publike por ato do te jene me te vogla dhe te reklamuara “jo vetem per shoferet por edhe per kembesoret.” Zj. Lheureux thote se ka pasur reklama ne qytet qe nga 1976 por tani “ato nuk i korerspondojne me pritshmerive te banoreve qe duan hapesira publike.”

Nje vendim i tille nga ana e Bashkise se qytetit erdhi ne nje moment kur kishte ardhur momenti i riperteritjes se kontrates me JCDecaux.

Kur Piolle konkurroi per postin e Kryebashkiakut te Grenobles, ai e beri nje premtim te tille per te zvogeluar hapesirat per reklama.

Ne faqen e saj, JCDecaux, e cila thote se drejton rreth 480,400 panele reklamuese neper bote, tha se Grenoble do te humbe rreth €600,000 (£475,000) ne vit ne te ardhura duke mos e rinovuar kontraten. Por zyra e Kryebashkiakut i pergjigjet duke thene se nga konkurrenca me reklamat online, te ardhurat nga reklamat e rruges do te binin me €150,000 ne vit nese kjo kontrata do te rinovohej.

Ka qene qyteti i Sao Paulos, Brazil, qe ne 2006 nxorri  nje ligj per ndalimin e vendosjes se reklamave neper rruge.

 (Marre nga The Telegraph)

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0