Vegjetarianet do te fillojne te hane mish - Business Magazine Albania

Vegjetarianet do te fillojne te hane mish


Shkencetaret tane kane gjetur menyren e rritjes se mishit artificial – nje deklarate te tille te bujshme, madje sensacionale, kane bere kohet e fundit inxhinieret amerikane nga kompania Modern Meadow. Ata kane paraqitur teknologjine unikale per prodhimin e mishit artificial.
 
Ne baze te procesit ne fjale qendron metoda e prodhimit te fibrave te mishit nga qelizat e indeve te muskujve te kafsheve, te perftuara me ane te biopsise. Keto fibra i ngjeshin (i presojne) ne forma te ndryshme, kurse me pas i rrisin ne nje bioreaktor. Zhvilluesit e quajne me shaka pajisjen, e cila i jep lendes fillestare formen e biftekut – printer, kurse vete lenden e pare – biongjyra (biobojera), me te cilat mund te pikturohet bota e mrekullueshme e se ardhmes pa dhune ndaj kafsheve. Ne menyre te ngjashme kompania Modern Meadow planifikon te lansoje edhe prodhimin e mallrave prej lekure.
 
Ideja e marre ne vetvete eshte e denje per respekt. Ju mund te imagjinoni se sa jete kafshesh do te shpetojne analoget “artificiale” te mishit dhe lekures. Pervec kesaj, eshte plotesisht e mundur qe ne te ardhmen kjo metode te dale shume me ekonomike se sa cikli i plote i prodhimit te mishit natyral, i cili fillon qe nga rritja e kafsheve, mbajtja, perkujdesi, ushqimi i tyre, kurse me pas therja, transportimi e keshtu me radhe.
 
Megjithate, nuk eshte absolutisht e qarte se cfare ndikimi do te ushtroje ne shendetin e njerezve perdorimi i mishit artificial. Mendimin e vet e shprehu per Radiokompanine “Zeri i Rusise” mjekja dietologe ruse Marina Capovic:
– Askush nuk e di se cfare efekti do te kete ne shendetin tone “mishi” ne fjale pas 10-15 vitesh si dhe per brezat e ardhshem. Pa kujtoni per nje moment se cfare euforie e pushtoi njerezimin kur u krijuan produktet e para ushqimore te modifikuara gjenetikisht. Kurse tani ne jemi duke u kujdesur seriozisht qe keto “kryevepra” te progresit shkencor te mos gjendet kurrsesi ne tryezat tona. Praktika tregon se vetem produkte natyrale jane te dobishme per shendetin. Une kam ndjekur me interes te madh fatin e ketij zhvillimi, por veshtire se do t’u rekomandoj ndonjehere pacienteve te mi perdorimin e nje mishi te tille (artificial).
 
Shprehet gjithashtu skeptik ne lidhje me krijimin e mishit artificial edhe Peter Shekaljov, i cili praktikon te ushqyerin vegjetarian:
– Une, personalisht, mendoj se kjo ide eshte krejtesisht e pakuptimte, sepse ata qe duan te heqin dore nga mishi, e refuzojne perdorimin e tij edhe pa zevendesues. Kurse ata qe e duan mishin do ta perceptojne si nje fyerje idene e krijimit te mishit artificial.
Keshtu pra, nese do te jete nje revolucion i vertete mishi artificial ne sistemin e ushqimit apo ideja e perdorimit te tij do te vdese pa gjetur asnje rezonance tek konsumatoret, vete koha do ta tregoje.
 
 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0