Mosha ideale per te filluar nje biznes eshte me e madhe se sa mendoni - Business Magazine Albania

Mosha ideale per te filluar nje biznes eshte me e madhe se sa mendoni


Deborah Jihan Lee*

Kur pyeten rreth profilit te nje themeluesi tipik te nje biznesi, shume njerez imagjinojne nje djalosh me bluze me kapuc aty tek te njezetat me nje diplome per shkenca kompjuterike ku boja nuk eshte thare ende.

Por heret kete vit, Bloomberg Beta nisi nje studim per te identifikuar tiparet kyce te themeluesve te start-up-ve. Dhe  ato arriten ne nje panorame komplet ndryshe.

Qellimi i ketij studimi ishte perdorimi i te dhenave per te identifikuar sipermarresit potenciale dhe per te ndertuar maredhenie me ta para se ata te fillonin  biznesin.  “Sot, sa mbyll e hap syte, dicka mund linde nga dy njerez, dikur te panjohur, por sot me ndikim ne boten e biznesit, pra, eshte e nevojshme perfshirja me heret me sipermarresit e ardhshem,” thote drejtuesi i Bloomberg Beta, Roy Bahat per revisten The Harvard Business Review (HBR).

Per ta realizuar kete studim, Bloomberg Beta mori ndihmen e Mattermark, nje firm kerkimore te dhenash. Pike se pari, Mattermark perdori profilet e themeluesve ekzistues per te ndertuar modelin. Se dyti, ata analizuan informacionin e launcuar publikisht per 1.5 milion profesioniste te lidhur me lancimet e biznesit  (si punetore dhe jo themelues) ne Silicon valley dhe New York. Me pas i bashkoi te gjitha pjeset per te parashikuar se kush i pershtatet profilit te nje sipermarresi potencial, sipas nje raporti te BBC News.

team

Ne fund, studimi identifikoi 350 profesioniste ne Silicon Valley dhe New York “te cilet nuk kishin lancuar ende biznesin e tyre por ato besonin se do ta benin nje gje te tille,” tha Bahat per HBR.

Profili i themeluesve te start-up-ve nuk ishte fare ai i nje te sapodiplomuari. “Identikiti”, i bazuar ne gjetjet e Mattermark, dhe ne komentet e raportuara me pare nga Bahat,  e tregon profilin e themeluesve te start-ups keshtu:

1. Ata ishin me te vjeter. Mosha e tyre tentonte tek te 30tat dhe 38 perqind e tyre ishin mbi 40 vjec.

2. Ata  kishin sherbyer  ne te njejten pune per nje kohe te gjate. Ndryshe nga mendimet konvencionale, ‘te kesh mbetur ne te njejten kompani ose pozicion per nje kohe te gjate (edhe nje dekade) nuk i zvogelon mundesite per tu bere nje themelues biznesi,” raportoi Mattermark.

3. Jo te gjithe kane nje background per shkenca kompjuterike. Vetem 15 perqind e tyre kishin diploma  ne kete fushe.

4. Ata kishin tendencen te kishin background biznesi. Konsulentet e menaxhimit jane dy here me shume te dhene te jene themelues biznesesh se sa inxhinieret,” thote i njejti raport.

5. Afer 43 perqind kane eksperienca pune ne nje fillim biznesi.

6. Ata nuk ishin drejtues te niveleve te larta para se te beheshin sipermarres. Ne fakt, dy te tretat nuk kishin mbajtur pozicione te larta drejtuese.

* Lee eshte gazetare & producente radiojeje

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0