OpenAI po mendon vendosjen e logos në imazhet e gjeneruara nga ChatGPT - Business Magazine Albania

OpenAI po mendon vendosjen e logos në imazhet e gjeneruara nga ChatGPT

Të gjithë kanë qenë duke folur kohët e fundit për ‘‘magjinë’’ e re të ChatGPT,  Studio Ghibli, gjenerimin e imazheve që rrëmbyen në mënyrë të menjëhershme një entuziazëm që se ka ndërmend të përfundojë.

Një përdorues i X, Tibor Blaho, ka vërejtur një kod që thotë image_gen_watermark_for_free, i cili sugjeron se ky funksion do të nisë të aplikojë vendosjen e logos në fotografi, vetëm në imazhet e gjeneruara nga përdoruesit pa pagesë, duke u dhënë atyre një motiv tjetër për të përmirësuar në një abonim të paguar.

Lexo gjithashtu: Paga minimale 500 euro/ Ekspertja Radonshiqi: Shpresë për krahun e punës, por rrezik për bizneset

Kjo nuk është hera e parë që OpenAI ka provuar idenë e personalizimit. Raportet vitin e kaluar zbuluan se kompania kishte zhvilluar një mjet për të vendosur logo në tekstin e gjeneruar nga AI, por si përfundim nuk e ka nxjerrë atë në përdorim.

Logimi mund të ndihmojnë në mbajtjen e etikës, por mund të dëmtojnë përdoruesit.

Kjo vendimmarrje ishte kritikuar nga shumë, pasi duket se ka vendosur fitimet para sjelljes përgjegjëse, vendosja e logos do të ndihmonte për të parandaluar që përmbajtja e gjeneruar nga AI të shfaqej në vende ku nuk duhet, por nëse njerëzit nuk mund ta përdorin produktin lirisht, ata mund të humbasin interesin për të.

Nga ana tjetër, logimi i imazheve të gjeneruara nga përdoruesit pa pagesë mund të ketë një ndikim pozitiv në fitime, nëse trajtohet si duhet. Nuk dihet ende nëse ky funksion do të realizohet, por përdoruesit mund të kenë shumë për të thënë nëse ndodh.

Lexo gjithashtu: Shkrihet AKU, ja çfarë pritet të ndodhë me punonjësit

E rëndësishme është se si do të dukeshin këto logo

Ky lloj koncepti sugjeron që të vendosen tekste ose logo mbi imazhin, por ndoshta nuk do të jetë kështu. Sistemi i këtij personalizimi të Google për imazhet e AI, nuk është i dukshëm për njerëzit. Ai modifikon një numër të vogël pikselësh për të krijuar një model që mund të gjendet nga mjetet e detektimit.

Kjo lloj qasjeje është e dobishme në shumë aspekte, nuk prish imazhin për shikuesit njerëzorë dhe gjithashtu është më e vështirë për t’u hequ, me prerje apo rregullime në Potoshop.

Një të ashtuquajturën ‘‘botë’’ të re tashmë, risitë janë të shumta dhe shpeshta, e vetmja rrugë e mbetur, është përshtatja me to.

digitaltrends

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0