Si të dalloni vlerësimet e rreme në internet: Rritja e përdorimit të AI dhe rreziqet për konsumatorët - Business Magazine Albania

Si të dalloni vlerësimet e rreme në internet: Rritja e përdorimit të AI dhe rreziqet për konsumatorët

Si të dalloni vlerësimet e rreme në internet: Rritja e përdorimit të AI dhe rreziqet për konsumatorët

Rritja e mjeteve të inteligjencës artificiale gjenerative, të cilat lejojnë njerëzit të prodhojnë vlerësime të reja dhe të detajuara në internet pa shumë mundim, ka vendosur tregtarët, ofruesit e shërbimeve dhe konsumatorët në një terren të paeksploruar, thonë grupe mbikëqyrëse dhe studiues.

Një problem i vjetër, tani me një përmasë të re

Vlerësimet e rreme kanë qenë një problem i vazhdueshëm në shumë faqe të njohura si Amazon dhe Yelp. Zakonisht, ato krijohen nga ndërmjetës që shesin vlerësime të rreme dhe bizneset që janë të gatshme të paguajnë. Ndonjëherë, këto vlerësime vijnë nga stimuj që ofrojnë bizneset, si karta dhurate për reagime pozitive. Por mjetet e reja të inteligjencës artificiale, si ChatGPT i OpenAI, kanë bërë që mashtruesit të prodhojnë vlerësime më shpejt dhe në sasi më të madhe. Kjo praktikë mashtruese, e cila është e paligjshme në SHBA, bëhet një shqetësim më i madh gjatë sezonit të blerjeve për festa, kur shumë konsumatorë mbështeten në vlerësime për të bërë blerjet e tyre.

Ku shfaqen vlerësimet e krijuara nga AI?

Vlerësimet e rreme gjenden në një gamë të gjerë industrish, duke përfshirë tregtinë elektronike, turizmin, restorantet dhe shërbimet si riparime shtëpiake, kujdes mjekësor dhe mësime pianoje. Sipas Transparency Company, një grup mbikëqyrës që përdor softuer për të zbuluar vlerësime të rreme, vlerësimet e krijuara nga AI filluan të shfaqen në numër të madh në mes të vitit 2023 dhe janë shtuar që prej atëherë. Në një raport të fundit, Transparency Company analizoi 73 milionë vlerësime në tre sektorë: shërbime shtëpiake, ligjore dhe mjekësore. Rreth 14% e tyre ishin potencialisht të rreme, dhe për 2.3 milionë vlerësime kishin një “besim të lartë” se ishin pjesërisht ose plotësisht të krijuara nga AI.

Lexo edhe:Pse po leh qeni juaj? Ky produkt i CES 2025 më në fund do t’jua tregojë!

Sfida e zbulimit të vlerësimeve të rreme

Identifikimi i vlerësimeve të rreme mund të jetë i vështirë. Për shembull, në Amazon, disa vlerësime të krijuara nga AI janë ngjitur në krye të rezultateve të kërkimit të vlerësimeve, sepse janë të detajuara dhe duken të mirëfillta. Në Yelp, mashtruesit shpesh përpiqen të fitojnë statusin “Elite” për të bërë profilin e tyre më të besueshëm, duke përfshirë vlerësime të krijuara nga AI. Edhe pse disa konsumatorë mund të përdorin AI për të shprehur mendime të sinqerta ose për të përdorur gjuhë më të saktë, përdorimi i AI për qëllime mashtruese mbetet një problem i madh.

Masat e marra nga kompanitë

Kompanitë kryesore po zhvillojnë politika për të menaxhuar përmbajtjen e krijuar nga AI. Amazon dhe Trustpilot, për shembull, lejojnë vlerësime të ndihmuara nga AI, për sa kohë që ato pasqyrojnë përvoja të sinqerta. Yelp, nga ana tjetër, ka një qasje më të kujdesshme, duke kërkuar që përdoruesit të shkruajnë vetë përmbajtjen e tyre. Koalicioni për Vlerësime të Besueshme, i krijuar nga Amazon, Trustpilot, Glassdoor, Tripadvisor dhe të tjerë, po punon për të ndarë praktikat më të mira dhe për të zhvilluar sisteme të avancuara të zbulimit të AI për të mbrojtur konsumatorët dhe integritetin e vlerësimeve online.

Si të dalloni vlerësimet e rreme

Hulumtuesit sugjerojnë disa shenja paralajmëruese: vlerësime shumë entuziaste ose negative, gjuhë që përsërit emrin ose modelin e produktit, dhe përshkrime boshe si “ndryshim-loje” ose “gjëja e parë që më ra në sy”. Vlerësimet e krijuara nga AI priren të jenë më të gjata, më të strukturuara dhe të përdorin klishe të përgjithshme. Megjithatë, identifikimi i vlerësimeve të rreme është një sfidë që kërkon përmirësime të vazhdueshme teknologjike dhe vëmendje nga konsumatorët.

nypost

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0