Londra është shpallur qyteti më i mirë në botë sipas raportit “Qytetet më të Mira të Botës 2025”, një studim global i publikuar nga Resonance dhe i mbështetur nga Ipsos, i cili vlerëson qytetet bazuar në jetueshmërinë, dashurinë dhe mirëqenien që ofrojnë.
Me këtë fitore të dhjetë radhazi, Londra ka dëshmuar tërheqjen e saj të vazhdueshme globale, pavarësisht sfidave ekonomike dhe politike. Historia e saj e pasur, skena artistike e gjallë dhe larmia e kuzhinës vazhdojnë të tërheqin vizitorë dhe banorë nga e gjithë bota. Qyteti renditet i pari në indeksin e dashurisë, i dyti në indeksin e mirëqenies dhe i treti për jetueshmëri. Londra shquhet sidomos për jetën e natës dhe lidhjet ajrore të shkëlqyera.
Këtë vit, Nju Jorku e ka kaluar Parisin për vendin e dytë — një fitore që konfirmon statusin e tij si një qendër globale për kulturën dhe financat. Parisi, i cili ende renditet i pari për atraksionet dhe monumentet e tij dhe i dyti për pazar, këtë vit zbriti në vendin e tretë. Ndërkohë, Tokio me dyqanet, kuzhinën dhe mikpritjen e saj të nivelit botëror renditet në vendin e katërt. Pas tij vjen Singapori, i cili fitoi pikë maksimale për infrastrukturën dhe inovacionin.
Që nga viti 2014, Resonance, një kompani lider në konsulencën për turizëm, pasuri të paluajtshme dhe zhvillim ekonomik, ka publikuar raportin “Qytetet më të Mira të Botës”, i cili është bërë një burim i domosdoshëm për grupet e politikave, politikanët, urbanistët dhe investitorët në mbarë botën. qyteti
Lexo edhe:AIDA mbyll me sukses nismën “Investors Support Days”
Këtë vit, Resonance bashkëpunoi me Ipsos, një nga kompanitë kryesore të kërkimeve të tregut dhe sondazheve, për të përfshirë të dhëna të perceptimit nga qytetarë të vendeve të ndryshme për vendet ku ata do të donin më shumë të jetonin, t’i vizitonin ose ku mendojnë se ofrohen mundësitë më të mira për punë. Anketa përfshiu përgjigje nga më shumë se 22,000 njerëz në 30 vende — një bashkëpunim që përputhet me përkushtimin e Ipsos për kërkime me ndikim dhe përmasa globale.
“Të dhënat tona janë unike sepse nuk po masim një listë të përzgjedhur paraprakisht të qyteteve më të mëdha, por lejojmë të anketuarit të na tregojnë vetë se ku duan të jetojnë, të vizitojnë dhe të punojnë, pa marrë parasysh madhësinë e vendndodhjes,” tha Jason McGrath, zëvendëspresident ekzekutiv dhe kreu i praktikës së Reputacionit Korporativ të Ipsos. “Anketa jonë gjeneroi një larmi të gjerë vendesh, nga qytetet më të mëdha deri te qytetet dhe fshatrat më të vegjël, duke ofruar një set të dhënash unike që mund të analizohen bazuar në një numër variablash demografikë për të kuptuar preferencat e qytetarëve.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.