Për t’i angazhuar në mënyrë efektive blerësit e teknologjisë, marketerët B2B duhet të kenë një kuptim të qartë të llojit të medias që ata vënë në prioritet, kur vlerësojnë opsionet e tyre të blerjes, si dhe burimet nga ku këta blerës marrin informacion gjatë gjithë udhëtimit të tyre të blerjes. Pikërisht për këtë arsye, çdo vit TechTarget dhe Enterprise Strategy Group kanë kryer një studim me më shumë se 600 blerës të teknologjisë në të gjithë botën, që ju të mund të integroheni preferencat e tyre për media dhe përfundimet tona në strategjinë tuaj të marketingut.
Në këtë postim, vëmë në pah gjashtë përfundime thelbësore nga Studimi i Përdorimit të Medias për 2024 mbi udhëtimin e blerjes së teknologjisë së sotme, të kombinuara me rekomandime të veprueshme që do t’ju ndihmojnë të përshtatni motorin tuaj të përmbajtjes me preferencat e blerësve, për të angazhuar më mirë klientët tuaj aktualë dhe për të tërhequr perspektiva të reja.
1. Dominimi i kërkimeve digjitale në procesin e blerjes
Fillimisht, nga studimet e mëparshme të Konsumimit të Medias, e dimë që blerësit po kryejnë një sasi të madhe të kërkimeve të tyre në mënyrë të pavarur, në mënyrë digjitale , një tendencë që është rritur vetëm në 12 muajt e fundit. Shumica e blerësve na treguan se listat e shkurtuara të furnizuesve mund të ndërtohen bazuar vetëm në përmbajtje digjitale, pasi ata kërkojnë burime digjitale për të bërë kërkime. Ne rekomandojmë që të prioritizoni krijimin dhe promovimin e përmbajtjes digjitale për t’u përshtatur me këtë nevojë.
2. Kujdesi ndaj përmbajtjes së gjeneruar nga AI
Megjithatë, ndërsa marketerët po shikojnë drejt inteligjencës artificiale gjenerative (GenAI) për të shkallëzuar motorin e tyre të përmbajtjes, ata duhet të shmangin mbështetjen e tepruar. Ne zbuluam se blerësit nuk do të ndikohen aq lehtë nga përmbajtja e shkruar nga GenAI. Edhe pse studimi ynë tregon një rritje të madhe prej 909% në aktivitetin e blerjes së GenAI nga viti në vit, edhe me rritjen e saj, blerësit e teknologjisë prioritizojnë përmbajtjen e shkruar nga analistët dhe ekspertët. Pra, sugjerojmë të kufizoni përdorimin e AI për të shkruar infografika, lajme dhe postime në blog – të gjitha llojet e përmbajtjeve për të cilat blerësit kujdesen më pak nëse janë shkruar nga AI.
Mund të lexoni edhe:Grok-u i Elon Musk në telashe!
3. Përdorimi në rritje i burimeve të pavarura të informacionit
Blerësit po kalojnë më shumë kohë me burime të pavarura informacioni dhe na tregojnë se mbështeten më shumë në këshilla teknike dhe ekspertë për të krijuar një listë të shkurtuar të furnizuesve sesa në çdo lloj tjetër përmbajtjeje. Në këtë drejtim, mbështetja ndaj përmbajtjes së analistëve është rritur me 36% nga viti në vit. Integrojeni përmbajtjen e analistëve dhe ekspertëve të pavarur në strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes për të përfituar nga angazhimi i blerësve me këto lloje përmbajtjeje.
4. Kërkesa për informacion të detajuar dhe teknik
65% e blerësve duan që furnizuesit të kuptojnë nevojat e tyre dhe kërkesat e tyre janë për informacion specifik dhe teknik përpara se të marrin një vendim blerjeje. Përveç studimeve të rasteve, përdorni thekse të rasteve të përdorimit dhe materiale edukative mbi një temë ose zgjidhje; blerësit kanë nevojë për informacion të detajuar mbi çmimet dhe kthimin e investimeve, si dhe specifikime teknike rreth implementimit për organizatën e tyre – dhe ata duan që ky informacion të dorëzohet në përmbajtjen tuaj fillimisht që ata të mund të kryejnë kërkimin e tyre dhe të distilojnë vetë një listë të shkurtuar përpara se të flasin me një nga përfaqësuesit tuaj të shitjes. Në shumicën, nëse jo në të gjitha rastet, përmbajtja e krijuar nga GenAI nuk mund të arrijë këtë nivel të granilaritetit teknik. Prioritizoni përmbajtjen teknike që thellohet në elementët thelbësorë të implementimit të produktit tuaj dhe detajet e specifikimeve të zgjidhjes.
5. Besnikëria e ulët ndaj furnizuesve
Për më tepër, besnikëria ndaj furnizuesve është në rënie nga viti në vit, me 83% të blerësve të teknologjisë që kanë shtuar ose ndërruar furnizuesit në 12-18 muajt e fundit. Në dritën e kësaj tendence, është thelbësore të fitoni besimin e blerësve të mundshëm dhe të mbani një marrëdhënie të fortë të vazhdueshme me klientët tuaj ekzistues – duke ndarë praktika të mira dhe këshilla për produktet tuaja, duke bërë diferencimin e markës suaj, duke shtuar veçori të reja dhe kapacitete që klientët tuaj dëshirojnë.
6. Përmbajtja me vlerë të lartë dhe e ekspertëve është çelësi për të arritur blerësit e teknologjisë
Tregtarët kanë një sfidë përpara për t’u ofruar blerësve të teknologjisë përmbajtjen që u nevojitet për të marrë vendime kritike të blerjes. Si tregtar, nëse nuk po plotësoni nevojat e blerësve për përmbajtje – duke pasur parasysh tendencat e mësipërme – ka gjasa që po humbni vëmendjen e tyre ndaj konkurrentëve tuaj. Për të kapur interesin e blerësve tuaj, mbani mend se përmbajtja është mbret, dhe tregtarët e suksesshëm kanë nevojë për një kanal të pasur dhe të gjerë përmbajtjeje që është i përshtatur për pikat aktuale të dhimbjes teknike të blerësve dhe nevojat e tyre për konsumim përmbajtjeje. Përdorni rekomandimet tona për të naviguar në ujërat e trazuar të sotëm dhe për të vendosur kursin për sukses në angazhimin e blerësve të teknologjisë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.