Si mund të ndihmojnë videolojërat me AI në zbulimin e mistereve të mendjes njerëzore - Business Magazine Albania

Si mund të ndihmojnë videolojërat me AI në zbulimin e mistereve të mendjes njerëzore

Si mund të ndihmojnë videolojërat me AI në zbulimin e mistereve të mendjes njerëzore

Mënyra se si ndërveprojmë me video lojërat dhe personazhet e animuar mund të hedhë dritë mbi mënyrën se si mendojmë. AI është gati për ta çuar hulumtimin më tej. Futni disa tipare të personalitetit, fraza tërheqëse dhe detaje të tjera dhe mund të krijoni një karakter të animuar të aftë për biseda të panumërta të pashkruara paraprakisht dhe të pa përsëritura me ju. Neuroshkencëtarët dhe psikologët kanë përdorur prej kohësh lojërat si mjete kërkimore për të mësuar rreth mendjes njerëzore. Shumë video lojëra ose janë zgjedhur ose janë projektuar enkas për të studiuar se si njerëzit mësojnë, navigojnë dhe bashkëpunojnë me të tjerët.

Pyetja që shtrohet aktualisht është: A mund të na lejojnë videolojërat e AI të hulumtojmë më thellë dhe të zbulojmë mistere në lidhje me trurin dhe sjelljen tonë?

Hugo Spiers është një neuroshkencëtar në University College London, i cili ka përdorur një lojë për të studiuar se si njerëzit gjejnë rrugën e tyre. Në vitin 2016, Spiers dhe kolegët e tij punuan me Deutsche Telekom dhe kompaninë e lojërave Glitchers për të zhvilluar Sea Hero Quest, një video lojë celulare në të cilën lojtarët duhet të lundrojnë në det me një varkë. Që atëherë ata e kanë përdorur lojën për të mësuar më shumë se si njerëzit humbasin aftësitë e lundrimit në fazat e hershme të sëmundjes Alzheimer.

Përdorimi i videolojërave në kërkimet neuroshkencore filloi në vitet 1990,  pas lançimit të lojërave 3D si Wolfenstein 3D dhe Duke Nukem. Qëllimi ishte për të mundësuar krijimin e një bote krejtësisht të simuluar në të cilën mund të testohen njerëzit. Shkencëtarët mund të vëzhgonin dhe studionin se si lojtarët silleshin në këto lojëra: si eksploruan mjedisin e tyre virtual, si kërkonin shpërblime, si merrnin vendime. Dhe vullnetarët e kërkimit nuk kishin nevojë të udhëtonin në një laborator – sjellja e tyre e lojërave mund të vëzhgohej nga kudo që të luanin, qoftë në shtëpi, në bibliotekë apo edhe brenda një skaner MRI.

Për shkencëtarët si Spiers, një nga avantazhet më të mëdha të përdorimit të lojërave në kërkime është se njerëzit duan t’i luajnë ato. Përdorimi i lojërave i lejon shkencëtarët të eksplorojnë përvoja themelore si argëtimi dhe kurioziteti. Studiuesit shpesh ofrojnë një nxitje të vogël financiare për vullnetarët që marrin pjesë në studimet e tyre. Por gjithsesi në thelb atyre nuk u duhet të paguajnë njerëzit për të luajtur lojëra, thotë Spiers.

Ju keni shumë më tepër gjasa të argëtoheni nëse jeni të motivuar. Nuk është e njëjta gjë kur bëni diçka thjesht për paratë. Dhe mos pagimi i pjesëmarrësve i lejon studiuesit të kryejnë studime të mëdha me buxhete më të vogla. Spiers ka qenë në gjendje të mbledhë të dhëna për mbi 4 milion njerëz nga 195 vende, të cilët të gjithë kanë luajtur me dëshirë Sea Hero Quest.

Inteligjenca artificiale mund t’i ndihmojë studiuesit të shkojnë edhe më tej. Një botë e pasur, gjithëpërfshirëse e mbushur me personazhe që ndërveprojnë në mënyra realiste mund t’i ndihmojë ata të studiojnë se si mendjet tona reagojnë ndaj mjediseve të ndryshme shoqërore dhe si lidhemi me individë të tjerë. Duke vëzhguar se si lojtarët ndërveprojnë me personazhet e AI, shkencëtarët mund të mësojnë më shumë se si ne bashkëpunojmë – dhe konkurrojmë – me të tjerët. Do të ishte shumë më lirë dhe më e lehtë sesa punësimi i aktorëve për t’u angazhuar me vullnetarë, thotë Spiers.

Lexo edhe: Shqipëria në indeksin e nomadëve dixhitalë: Një parajsë e re për profesionistët e lirë

Vetë Spiers është i interesuar të mësojë se si njerëzit ‘dalin për gjueti’, qoftë për ushqim, rroba apo për një kafshë të humbur. “Ne ende përdorim këto pjesë të trurit tonë që paraardhësit tanë do t’i kishin përdorur çdo ditë, dhe në fakt sigurisht që ka ende disa komunitete tradicionale që ende gjuajnë,” më thotë ai. “Por ne nuk dimë pothuajse asgjë se si truri e bën këtë.” Ai parashikon përdorimin e personazheve të simuluar drejtuar nga AI për të mësuar më shumë se si njerëzit bashkëpunojnë për gjueti.

Ka një sërë pikpyetjesh të tjera për t’u eksploruar ende. Në një kohë kur njerëzit po rriten të lidhur me “shoqëruesit virtualë” dhe një numër në rritje i të dashurave dhe të dashurve të AI po vihen në dispozicion, personazhet e video lojërave të AI mund të na ndihmojnë gjithashtu të kuptojmë këto marrëdhënie të reja. “Njerëzit po krijojnë një marrëdhënie me një agjent artificial,” thotë Spiers. “Kjo është në thelb interesante. Pse nuk dëshironi ta studioni atë?”

 

technologyreview

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0