Një mentalist zbulon sekretin e tij për të tërhequr vëmendjen e personit përballë - Business Magazine Albania

Një mentalist zbulon sekretin e tij për të tërhequr vëmendjen e personit përballë

Një mentalist zbulon sekretin e tij për të tërhequr vëmendjen e personit përballë

Keni nevojë për të tërhequr vëmendjen e njerëzve? Thoni fjalën e tyre të preferuar. Ju mund të dalloni fjalën e preferuar të dikujt në një çast dhe kjo është një aftësi e fuqishme që duhet kultivuar. Në një botë ku vëmendja shpërndahet shumë pak, mund të jetë e vështirë për një folës që të tërheqë me besueshmëri vëmendjen e një individi në një sallë bordi, një takim virtual ose thjesht një bisedë në grup. Për drejtuesit e biznesit, tërheqja e vëmendjes është sigurisht hapi i parë në komunikimin e ideve tuaja, shitjen e shërbimeve tuaja ose thjesht krijimin e një përshtypjeje të paharrueshme.

Një mentalist është një interpretues, arti i të cilit fokusohet në mendjen dhe aftësitë e saj. Mentalistët përdorin një kombinim të psikologjisë, sugjestionimit,  dhe teknikave të tjera për të paraqitur arritjet e leximit të mendjes, telepatisë dhe aftësive të tjera të jashtëzakonshme mendore. Një raport me pjesëmarrësit në publik është thelbësor sidomos në shfaqjet skenike, ndaj mentalisti shpesh përdor një hak gjuhësor që mund t’i fuqizojë të tjerët të krijojnë shpejt një lidhje emocionale. Këshilla e tij është: Mësoni fjalën e preferuar të një personi.

Besojeni ose jo, ekziston një fjalë e vetme që mund të kontrollojë menjëherë vëmendjen e një personi. Tingëllon si një pretendim i madh, por në fakt është e mundur. Çdo person ka një fjalë të preferuar dhe të mësuarit se si ta përdorësh atë hap një nivel krejtësisht të ri të bashkëbisedimit. Për fat të mirë, nuk duhet të jeni lexues mendjesh për të kuptuar fjalën e preferuar të dikujt, pasi shpesh është mjaft e lehtë për t’u marrë. Mentalisti thotë se e di edhe tuajin, lexues i dashur.

Pra, cila është fjala magjike?

Është emri juaj. Kjo është, vetëm emri juaj. Është fjala e vetme më e dashur e të gjithëve, dhe kur dikush e dëgjon atë, është i predispozuar të përqendrojë menjëherë vëmendjen e tij. Dale Carnegie tha se emri i një personi është për ta tingulli më i ëmbël dhe më i rëndësishëm në çdo gjuhë. Dëgjimi i atij tingulli pranon rëndësinë e një individi dhe në mënyrë të pandërgjegjshme i bën ata të ndihen mirë. Gjë që natyrisht përkthehet në një bisedë më të rehatshme, dhe kjo është ajo që ndërton raportin. Raporti çon në lidhje të angazhuar, dhe lidhja çon në marrëdhënie të frytshme personale ose biznesi.

Koncepti i të mësuarit të një emri është ai që e kemi njohur që nga ditët e vegjëlisë, por shumë prej nesh sot nënvlerësojnë se si kujtimi dhe përdorimi i emrit të dikujt në komunikimet tona mund të ekulibrojë lidhjet tona ose ti theksoj ato më tej.

Nuk ka rëndësi nëse po përpiqeni të tërhiqni vëmendjen e dikujt për një ofertë shitjesh ose thjesht t’i transmetoni një batut një shoku – duke thënë  emrin e tyre ju personalizoni bisedimin dhe tregoni se jeni të përfshirë në mënyrë aktive në bisedën me të. Kjo, nga ana tjetër, i shndërron ata në mënyrë efektive në një dëgjues aktiv dhe mund të ndodhë një ligjërim vërtetë i dobishëm.

Mund t’ju thuhet gjatë një shtrëngimi duarsh ose ta lexoni atë nga distinktivi i konferencës së dikujt — të mësoni fjalën e preferuar të dikujt është pjesa e lehtë dhe përdorimi i saj në mënyrë efektive është pjesa e ndërlikuar. Si çdo shenjë sociale, koha dhe konteksti duhet të m

erren parasysh. Përdorimi i tepërt mund të ndihet, në rastin më të mirë, i pasinqertë ose, në rastin më të keq, i mërzitur. Tonaliteti i bisedës, frekuenca dhe madje edhe gjuha e trupit luajnë një rol në mënyrën se si përdorimi i një emri perceptohet nga një dëgjues. Nëse është një emër i vështirë, merrni kohën shtesë të nevojshme për të mësuar shqiptimin; se vihet re një vëmendje shtesë. Nëse ju merrni një emër të gabuar, kjo është gjithashtu në rregull; për sa kohë që jeni të sinqertë në përpjekjen tuaj, ata do ta vlerësojnë përpjekjen.

Lexo edhe:Iniciativa për zhvillimin e pagesave pa para të gatshme “Rruga më e Mirë” në Ballkanin Perëndimor

Shkenca shoqërore
Në lidhje me ndërtimin e marrëdhënieve, përdorimi (dhe më pas kujtimi) i emrit të dikujt bën shumë më tepër sesa tërheq vëmendjen e tyre. Në mënyrë delikate u thotë atyre se i respektoni dhe vlerësoni marrëdhënien, pavarësisht se sa e re mund të jetë. Të kujtosh emrin e një personi tregon se kujdesesh për të. Përdorimi i emrit përcjell vëmendje dhe sinqeritet, gjë që rezulton në kujdesin e tyre më shumë për ju. Psikologët socialë e quajnë këtë reciprocitet: norma shoqërore e përgjigjes ndaj një veprimi pozitiv me një veprim tjetër pozitiv. Dëgjimi i emrit tuaj rezulton në një lidhje të fuqishme pozitive që ka të ngjarë të jetë reciproke dhe të thellojë lidhjen.

Shumë shpesh takojmë dikë, marrim emrin e tij dhe më pas e harrojmë menjëherë. Qëllimi është të ndërtohen aftësitë e kujtesës të nevojshme për emrat, në mënyrë që kujtimi (si në moment ashtu edhe në ndërveprimet e mëvonshme) të jetë i lehtë. Ndoshta ju hulumtoni se kush do të jetë në një takim të ardhshëm në mënyrë që të keni emra në kokën tuaj që më pas do t’i përputhni me fytyrat. Ndoshta ju shikoni mbi tabelën e distinktivit të emrit në një ngjarje, në mënyrë që të mund të rifreskoni kujtesën tuaj përpara se të shihni përsëri të njohurit. Ndoshta ju shkruani emrat ndërsa lini një ndërveprim të ri, pasi shkrimi ose shtypja mund të ndihmojë në mbylljen e një kujtese.

Të kujtosh emrin e dikujt nuk kushton asgjë përveç një përpjekjeje të vogël, por ROI në këtë përpjekje është i pamatshëm. Dëshironi të bëni dikë të buzëqeshë ? Takoni një person në një festë dhe më pas thoni lamtumirë me emër ndërsa largoheni dy orë më vonë. Mbani mend emrin e nëpunësit në një dyqan që frekuentoni dhe më pas përshëndetuni kur hyni. Drejtojuni me emër një recepsionisti ose asistenti kur telefononi duke u përpjekur të arrini një kontakt të rëndësishëm. Të kujtuarit e një emri, veçanërisht kur dikush nuk e pret nga ju, ka ndikim të qëndrueshëm. Rezultatet e këtyre ndërveprimeve do të japin dividentë në mënyra të habitshme.

Një mjet për të kujtuar një emër është të përsërisni menjëherë emrin përsëri në bisedë pasi ta thonë atë (p.sh., “Gëzohem që të njoha, Ryan”). Ju gjithashtu mund të përpiqeni të mendoni për një mbiemër argëtues që fillon me shkronjën e parë. Lidhja e fjalëve me një emër forcon kujtesën, pasi ju detyron të mendoni për emrin dhe ndihmon për të lehtësuar rikujtimin.

Është e lehtë të anashkalohen emrat si identifikues të thjeshtë sipërfaqësor brenda shoqërisë. Në realitet, emrat tanë janë të lidhur ngushtë me emocionet tona më të thella, dhe ata janë lidhja jonë më e rëndësishme me identitetin tonë. Kur njihen, emrat nxisin një përgjigje emocionale që mund të përfshihet me vetëdije në komunikimet tona ndërpersonale.

Dëshironi të kujtoheni? Tregoni se ju intereson emri i dikujt, dhe ai gjithashtu do të kujdeset për emrin tuaj.

 

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0