Edhe vetë studiuesit e Google pranojnë se AI është burimi kryesor i keqinformimit në internet - Business Magazine Albania

Edhe vetë studiuesit e Google pranojnë se AI është burimi kryesor i keqinformimit në internet

Edhe vetë studiuesit e Google pranojnë se AI është burimi kryesor i keqinformimit në internet

AI është tani burimi dominues i dezinformatave të bazuara në imazhe në internet, përcaktoi një ekip studiuesish të Google në një punim të fundit. Ndërsa gjetjet ende nuk janë rishikuar nga kolegët, ato janë sa magjepsëse aq edhe alarmante – dhe shigjetojnë në një prej tensioneve më të thella në qendër të garës së vazhdueshme të AI në Silicon Valley.

“Përhapja dhe dëmet e dezinformatave në internet janë një shqetësim i përhershëm për platformat e internetit, institucionet dhe shoqërinë në përgjithësi”, thuhet në artikull. “Rritja e mjeteve gjeneruese të bazuara në AI, të cilat ofrojnë metoda gjerësisht të aksesueshme për sintetizimin realist të audios, imazheve, videove dhe teksteve të ngjashme me njeriun, i kanë përforcuar këto shqetësime.”

Studimi, i kapur fillimisht nga ish-punonjësi i Google Alexios Mantzarlis dhe i shënuar në buletinin Faked Up, u fokusua në keqinformimin e bazuar në media, ose keqinformimin e përhapur përmes mediumeve vizuale si imazhet dhe videot. Për të ngushtuar qëllimin e hulumtimit, studimi u fokusua në mediat që u kontrolluan me fakte nga shërbimi ClaimReview, duke ekzaminuar përfundimisht gjithsej 135,838 pjesë të mediave online të etiketuara me kontroll të fakteve.

Siç shkruajnë studiuesit në punim, AI është efektive për prodhimin e përmbajtjes realiste sintetike shpejt dhe me lehtësi, në “një shkallë më parë të pamundur pa një sasi të madhe pune manuale”. Disponueshmëria e mjeteve të inteligjencës artificiale, sipas gjetjeve të studiuesve, ka çuar në një rritje të mediave të gjeneruara nga AI në internet që nga viti 2023.

Duke lexuar mes rreshtave, këto rezultate sugjerojnë se AI është bërë mediumi i preferuar i aktorëve të dezinformimit.

Sipas studimit, përmbajtja e krijuar nga AI tani përbën afërsisht 80% të dezinformatave vizuale. Për më tepër, siç raporton 404 Media, kjo ka të ngjarë të jetë një nënnumërim. Uebi është i gjerë dhe shërbimet e kontrollit të fakteve si ClaimReview janë të papërsosura dhe shpesh kërkojnë zgjedhje. Ky studim i fundit gjithashtu nuk shqyrton mediat që përfshinin një përdorim të pjesshëm të AI.

Lexo edhe: Si mund ta superfuqizojë inteligjenca artificiale Vision Pro?

“Kapaciteti i kontrolluesit të fakteve nuk është plotësisht elastik dhe nuk mund të supozojmë se do të përshkallëzohet domosdoshmërisht me vëllimin e përgjithshëm të keqinformacionit.”

Më vete, këto gjetje janë befasuese. Megjithatë, fakti që ata vijnë nga vetë studiuesit e Google, shton një element shtesë të spikatur.

Google është një nga lojtarët më të mëdhenj në garën e vazhdueshme të AI në Silicon Valley dhe po punon në mënyrë aktive për të ndërtuar modele të AI që gjenerojnë tekst dhe imazh. (Madje po përpiqet të futë AI në produktin e tij kryesor, motorrin e kërkimit, megjithëse kjo përpjekje nuk po shkon dhe aq mirë.)

Në të njëjtën kohë, keqinformimi i AI po përhapet në të gjithë internetin, duke gërryer rezultatet e kërkimit të Google dhe, në përgjithësi, duke e bërë ueb-in e hapur një peizazh edhe më të vështirë për t’u lundruar.

 

Futurism

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0