Meta sjell veçori të reja në AI përpara zgjedhjeve - Business Magazine Albania

Meta sjell veçori të reja në AI përpara zgjedhjeve

Meta sjell veçori të reja në AI përpara zgjedhjeve

Meta po zgjeron përpjekjet e saj për të identifikuar imazhet e përpunuara nga inteligjenca artificiale, ndërsa kërkon të eliminojë dezinformatat dhe falsifikimet e thella përpara zgjedhjeve të ardhshme në mbarë botën.

Kompania po ndërton mjete për të identifikuar përmbajtjen e gjeneruar nga AI në shkallë kur ajo shfaqet në Facebook, Instagram dhe Threads. Deri më tani, Meta etiketoi vetëm imazhet e krijuara nga AI, të zhvilluara duke përdorur mjetet e veta të AI. Tani, kompania thotë se do të kërkojë të aplikojë ato etiketa në përmbajtjen nga Google , OpenAI, Microsoft , Adobe , Midjourney dhe Shutterstock. Etiketat do të shfaqen në të gjitha gjuhët e disponueshme në secilin aplikacion. Por ndryshimi nuk do të jetë i menjëhershëm.

Në postimin në blog, Nick Clegg, presidenti i Metas për çështjet globale, shkroi se kompania do të fillojë të etiketojë imazhet e krijuara nga AI që vijnë nga burime të jashtme “në muajt e ardhshëm” dhe do të vazhdojë të punojë për problemin “gjatë vitit të ardhshëm”. Koha e shtuar nevojitet për të punuar me kompani të tjera të AI për të “përafruar me standardet e përbashkëta teknike që sinjalizojnë kur një pjesë e përmbajtjes është krijuar duke përdorur AI”, shkroi Clegg.

Lexo edhe: 10 tendencat e teknologjisë që do të formësojnë dekadën e ardhshme

Dezinformatat lidhur me zgjedhjet shkaktuan një krizë për Facebook pas zgjedhjeve presidenciale të 2016-ës për shkak të mënyrës se si aktorët e huaj, kryesisht nga Rusia, ishin në gjendje të krijonin dhe përhapnin përmbajtje shumë të ngarkuar dhe të pasaktë. Platforma u shfrytëzua në mënyrë të përsëritur në vitet në vijim, veçanërisht gjatë pandemisë Covid, kur njerëzit përdorën platformën për të përhapur sasi të mëdha dezinformatash. Mohuesit e Holokaustit dhe teoricienët e konspiracionit të QAnon ishin gjithashtu të shfrenuar në vend. Meta po përpiqet të tregojë se është i përgatitur që aktorët e këqij të përdorin forma më të avancuara të teknologjisë në ciklin 2024.

Ndërsa disa përmbajtje të krijuara nga AI zbulohen lehtësisht, nuk është gjithmonë kështu. Shërbimet që pretendojnë të identifikojnë tekstin e krijuar nga AI, të tilla si esetë, janë treguar se shfaqin paragjykim ndaj folësve të anglishtes jo-amtare. Nuk është shumë më e lehtë për imazhet dhe videot, megjithëse shpesh ka shenja.

Meta po kërkon të minimizojë pasigurinë duke punuar kryesisht me kompani të tjera të AI që përdorin filigranë të padukshëm dhe lloje të caktuara metadatash në imazhet e krijuara në platformat e tyre. Megjithatë, ka mënyra për të hequr filigranët, një problem që Meta planifikon ta trajtojë.

“Ne po punojmë shumë për të zhvilluar klasifikues që mund të na ndihmojnë të zbulojmë automatikisht përmbajtjen e gjeneruar nga AI, edhe nëse përmbajtjes i mungojnë shënuesit e padukshëm,” shkroi Clegg. “Në të njëjtën kohë, ne po kërkojmë mënyra për ta bërë më të vështirë heqjen ose ndryshimin e filigranëve të padukshëm.”

Audio dhe video mund të jenë edhe më të vështira për t’u monitoruar sesa imazhet, sepse nuk ka ende një standard të industrisë që kompanitë e AI të shtojnë ndonjë identifikues të padukshëm.

“Ne ende nuk mund t’i zbulojmë ato sinjale dhe ta etiketojmë këtë përmbajtje nga kompani të tjera,” shkroi Clegg.

Meta do të shtojë një mënyrë që përdoruesit të zbulojnë vullnetarisht kur ngarkojnë video ose audio të krijuar nga AI. Nëse ata ndajnë një “deepfake” ose një formë tjetër të përmbajtjes së krijuar nga AI pa e zbuluar atë, kompania “mund të aplikojë penalitete”, thuhet në postim.

“Nëse përcaktojmë se imazhi, video ose audio e krijuar në mënyrë dixhitale ose përmbajtja e ndryshuar krijon një rrezik veçanërisht të lartë të mashtrimit material publik për një çështje me rëndësi, ne mund të shtojmë një etiketë më të spikatur nëse është e përshtatshme,” shkroi Clegg.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0