Xiaomi ka lançuar makinën e saj elektrike , SU7, duke shënuar një zgjerim të rëndësishëm në sektorin e automobilave. Shefi Ekzekutiv i kompanisë, Lei Jun, prezantoi automjetin të enjten, duke përcaktuar vizionin e Xiaomi për t’u renditur në mesin e pesë prodhuesve më të mirë globalë të automjeteve brenda dy dekadave të ardhshme.
SU7, me akronimin ‘Speed Ultra’, është gati të sfidojë lojtarët e njohur në tregun e automjeteve elektrike (EV). Lei Jun ka theksuar teknologjinë e avancuar të “super motorit elektrik” të makinës, e cila thuhet se mundëson përshpejtimin që tejkalon atë të automjeteve elektrike të Tesla dhe Porsche.
SU7 është planifikuar të integrohet pa probleme me ekosistemin ekzistues të pajisjeve elektronike dhe aplikacioneve celulare të Xiaomi, duke ofruar një përvojë kohezive të përdoruesit për ata që janë të njohur me telefonat inteligjentë të markës. Kjo ndërveprueshmëri pritet të jetë një pikë kryesore e shitjes për automjetin.
Lexo edhe:Xiaomi shet 200 mijë tableta në vetëm 5 minuta
Sedani elektrik i Xiaomi do të jetë i disponueshëm në dy variante, duke ofruar një distancë mbresëlënëse të drejtimit prej 668 km (415 milje) dhe 800 km me një karikim të vetëm, respektivisht. Kjo performancë eklipson ngushtësisht rrezen e Model S të Tesla-s, i cili mbulon deri në 650 km. Detajet e çmimit ende nuk janë bërë të ditura, por Lei Jun ka lënë të kuptohet për një pikë çmimi premium që do të perceptohet si e arsyeshme nga konsumatorët.
Përveç aftësive të tij të performancës, SU7 po tregtohet për përshtatshmërinë e tij në kushtet e motit të ftohtë. Mes një prej dhjetoreve më të ftohtë të Kinës në histori, automjeti krenohet me karikim të shpejtë në temperatura të ulëta dhe teknologji të avancuar të aftë për të zbuluar pengesat në mjedise sfiduese, duke përfshirë reshjet e mëdha të borës.
Prodhimi i automjeteve të Xiaomi do të ndërmerret nga një njësi e Grupit BAIC në një fabrikë në Pekin, me një kapacitet prodhimi vjetor prej 200,000 automjetesh.
Sipërmarrja e Xiaomi në industrinë e automobilave ndodh në mes të një periudhe të trazuar për tregun e makinave në Kinë. Tregu më i madh në botë i automjeteve aktualisht po përballet me një çështje të mbiofertës dhe uljes së kërkesës, duke çuar në një konkurrencë të fortë çmimesh. Pavarësisht këtyre sfidave, Lei Jun mbetet optimist për aspiratat afatgjata të automobilave të Xiaomi, duke synuar të ngrejë industrinë e automobilave të Kinës në lartësi të reja.
Kompania është zotuar të investojë 10 miliardë dollarë në sektorin e automobilave gjatë dhjetë viteve të ardhshme. Ndryshe nga shumë kompani të reja në tregun e mbushur me njerëz të EV në Kinë, Xiaomi ka siguruar miratimin nga autoritetet, duke reflektuar një miratim të dukshëm në një industri të rregulluar fort.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.